Az Obsidian Entertainment nem akar sok, kisebb frissítést adni a Grounded folytatásához, amíg az az early access időszakban van.
Az Obsidian a Grounded 2 jövő havi megjelenésével felrázza korai hozzáférési stratégiáját. Az első rész megjelenésekor megszokott havi mikrofrissítések helyett a stúdió úgy döntött, hogy inkább négy-öt havonta lesznek ilyen frissítések. Erről Chris Parker, a játék rendezője a GamesRadar interjújában beszélt:
„Amikor a Grounded 1 korai hozzáférésű változatával kezdtük, majdnem havi frissítésekkel próbálkoztunk. Ez nagy gondot jelentett, és nem működött. Nem tette boldoggá a közösséget és a csapatot sem. Ezért több időt igénylő, tartalmasabb frissítéseket tervezünk, amelyek a négy-öt hónapos tartományba esnek. Ez sokkal inkább azt fogja utánozni, ami az Obsidian stratégiája volt később az első Grounded korai hozzáférésű fejlesztési ciklusában, amikor a csapat egy hatalmas darabot hozott ki az udvar bármelyik területéről teljesen új lényekkel, páncélokkal, új felszereléssel, új mechanikákkal, vagy bármi mással.”
Parker azt is elmondta, hogy a Grounded 2 több követhető történetszálat fog tartalmazni. A csapat szeretné megőrizni az első játék szórakoztató túlélő-építő élményét, de narratív keretet is akarnak mellé adni. Mivel az Obsidian inkább történetközpontú RPG-iről híres, mintsem crafting sandbox játékairól, van esély arra, hogy ez sikerülni fog.
A Grounded 2-t az Xbox Game Showcase-en jelentette be az Xbox Game Studios és az Obsidian Entertainment. A játék július 29-én jelenik meg korai hozzáférésben Xbox Series és PC platformon (utóbbi a Microsoft Store-on lesz elérhető). A Game Pass kínálatában is szerepel majd, és a korai hozzáférés idején 30 dollárért (~12 ezer forintért) vásárolható meg.
Forrás: PCGamer, GamesRadar



