Az Ampere Analysis adatai szerint eléggé kevés játékossal rendelkezik a Build A Rocket Boy játéka, amin az ex-Grand Theft Auto producer, Leslie Benzies is dolgozott.
A The Game Business az Ampere Analysis adatait közli, amelyek a júniusi jelentősebb megjelenések játékosszámait tartalmazzák. Az Ampere Analysis szerint a MindsEye valamivel kevesebb mint 250 ezer játékost számlál, ebből körülbelül 150 ezren PlayStationön játszanak. A Steamen, az egyetlen platformon, ahol a MindsEye tartalomkészítő platformja elérhető, az Ampere mindössze 35 ezer játékosról számol be.
A MindsEye jelenleg a 2025-ös év eddigi legrosszabbul értékelt játékának számít, és bár a Build a Rocket Boy olyan gyorsan tolja ki a hotfixeket, ahogy csak tudja, jelenleg nem világos, hogy van-e valódi út a stúdió debütáló játékának megváltására, különösen, ha az, ami a növekedés fő forrása kellene, hogy legyen, a felhasználók által generált tartalmak platformja, csak a játékosbázis legkisebb része számára játszható.
A Game Business megnevezi az FBC: Firebreak című játékot is, amely a megjelenéskor küszködik annak ellenére, hogy a teljes játékosbázis platformonként körülbelül 1,3 millió játékos (valamivel kevesebb, mint 800 ezer játékos az Xboxon, 541 ezer a PlayStationön és 54 ezer a Steamen). Egy többjátékos fókuszú játék esetében ezek bevallottan nem olyan számok, amelyeket a fejlesztők látni szeretnének, és mivel a játék az Xbox Game Pass és a PlayStation Plus kínálatában is ott van, ezek közül sok játékos nem jelent közvetlen eladást.
Ennek ellenére ez a Remedy első jelentős próbálkozása a többjátékos játékok területén, és a több mint 1 millió játékos mérföldkő elérését elismerő üzenetében a stúdió határozottan kiáll a Firebreak támogatása mellett.
A The Game Business által említett többi játék – köztük a Dune: Awakening, a Rematch, az Aggro Crab és a Landfall indie slágere, a Peak – sikeresnek lett nevezve. A Peak-ből az első héten több mint 1 millió példányt adtak el. Az Ampere Analysis frissített játékosszámlái szerint a Dune: Awakening több mint 1,2 milliónál tart, míg a Peak már több mint 2,2 millió játékosnál jár.
Az Ampere arról is beszámol, hogy a Rematch játékosbázisának legnagyobb része (nem meglepő módon) az Xbox Game Passon való elérhetőség miatt Xboxon van (1,58 millió játékos). PlayStationön a Rematch valamivel 800 ezer játékos alatt áll, míg a PC-s verzió több mint 1,1 millió játékost ért el. Ha a Sloclap képes lesz crossplay-támogatással bővíteni, érdekes lesz látni, hogy a játék hogyan növi ki a nélküle is erős kezdését.
Forrás: WCCFTech, The Game Business



