A BioShock atyjának új projektje, a Judas igazi old-school játék

A Judas valódi időutazás a klasszikus videojátékok korszakába. A BioShock alkotójának új játéka egyszerű és őszinte: megveszed, és a tiéd. „Megveszed a játékot, és teljesen a tied. Nincs online komponens; minden, amit csinálunk, a történetmesélésre és arra irányul, hogy a játékost egy másik világba repítsük” – mondta Ken Levine egy interjúban. Ez a filozófia világosan mutatja, hogy a Judas a hagyományos, történetközpontú egyjátékos élményre épít, mindenféle extra kötöttség vagy szolgáltatás nélkül.

 

Nem minden videojáték-fejlesztő mondhatja el magáról, hogy olyan zsenialitással bír, mint Ken Levine. A BioShock atyja már jó ideje nem jelentkezett új játékkal, a Judas pedig pontosan ezért vált ennyire várt projektté. Levine híres arról, hogy sötét, disztópikus világokat és mély történeteket tud teremteni, ezért sokáig dolgozott a következő nagy dobáson. Bár a rajongók egy új BioShockot is nagyon várnak, egyre többen kíváncsiak a Judas világára is.

 

A BioShock atyja szerint a Judas igazi old-school játék lesz

 

Ken Levine egy friss interjúban elmondta, hogy a Judas egy „nagyon old-school” játék lesz, ahogyan régen: a játékos megveszi, és teljes egészében az övé. Ez azt jelenti, hogy a Judasban semmilyen online vagy szolgáltatásalapú elem nem lesz, a fejlesztés minden része a történetmesélés és az elmerülés érdekében készült.

Levine célja, hogy a játékos teljesen új világba kerüljön, ezért nem lesznek online módok, mikrotranzakciók vagy olyan elemek, amelyek megtörik az élményt. „Ez nem kritika azok felé, akik ilyet csinálnak, hiszen a játékfejlesztés drága, és mi szerencsések vagyunk, hogy egy olyan cégnél dolgozhatunk, amely hisz bennünk” – tette hozzá (PC Gamer). A Ghost Story Games a Take-Two bizalmát élvezi, és bár a Judas megjelenése csúszik, minden jel arra utal, hogy ez a játék új mintát adhat a történetalapú címeknek.

Levine ugyanebben az interjúban három sikeres egyjátékos címet is kiemelt, amelyek szerinte azt a filozófiát képviselik, amit ő is elérni szeretne: Baldur’s Gate 3, Kingdom Come: Deliverance 2 és Clair Obscur: Expedition 33. „Nagyon hagyományos egyjátékos játékok, nincs bennük ilyen típusú monetizáció.” A Ghost Story Games kreatív igazgatója szerint a siker kulcsa, hogy a vásárláson kívül semmilyen plusz költség ne terhelje a játékost.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.