Destiny 2: The Edge of Fate: nem volt cél a „csendes nerfelés”!

A legújabb kiegészítő változásait a játékosok szinte pillanatok alatt felfedezték, és emiatt a játék kommunikációs menedzserének magyarázkodnia kellett…

 

A Destiny 2 legújabb kiegészítője, a The Edge of Fate már most problémás helyzetben van, mivel a játék eddigi legalacsonyabb egyidejű játékosszámával indult, miközben a közösség számos ellentmondásos mechanikai változtatás ellen tiltakozik, amelyeket a Bungie valaha készített leghosszabb patch note-jában részletezett. Kiderült, hogy ez a nagy lista mégsem volt elég hosszú, így a stúdió bocsánatot kért, hogy számos olyan módosítás kimaradt, amelyekről a játékosok azt állították, hogy ezek csendes nerfek voltak.

A közösség számos listát és jelentést készített a Destiny 2 subredditjén az állítólagos „stealth nerfekről” (és néhány esetben a stealth buffokról). A változások között van néhány különösen drámai módosítás a Warlock osztályt illetően, beleértve a Touch of Flame jelentős látszólagos nerfjét, míg van, aki szerint az Incinerator Snap buildeket teljesen kibelezték. Mindezek között a Destiny 2 kommunikációs menedzsere, Dylan Gafner is billentyűzetet ragadott, hogy foglalkozzon a helyzettel.

„Az elmúlt napokban a csapatok átnézték a játékosok jelentéseit és a változásokat, hogy azonosítsák a patch note-ot tartalmazó cikkünk hiányosságait. Igyekszünk minél előbb részleteket közölni a kimaradt megjegyzésekről, és komolyan – sok bocsánatot kérünk itt. Már korábban is mondtam, de soha nem áll szándékunkban „csendes nerfeket” csinálni a Destiny 2-ben. Úgy tudom, hogy ez már korábban is megtörtént néhányszor – és ez azt mutatja, hogy néhány folyamatunk fejlesztésre szorul. Teljesen elment az eszünk, ha azt gondolnánk, hogy valamit a szőnyeg alá csúsztathatunk anélkül, hogy a játékosok észrevennék. Elkötelezettek vagyunk a világos és őszinte kommunikáció mellett, és ettől soha nem kívánunk eltérni.

Ez volt az egyik (ha nem A) leghosszabb patch note-unk, és bár reméltük, hogy minden részletet felsoroltunk, teljes mértékben elismerjük, hogy néhány nagy dolgot kihagytunk. Még nincs konkrét időbeosztásom arra vonatkozóan, hogy mikor fogjuk kiadni a pontos listát. A warlock változásai az egyik nagy dolog, de van még más is, amit szintén rendbe fogunk hozni. Néhány egzotikus lőszer hátizsák-változásai nem voltak elég részletesek. Volt jegyzetünk arról, hogy a lőszerek hogyan változnak az egészet egy széles körű rebalancing vonal, de nem voltak konkrét lövedékek olyan dolgokra mint a Queenbreaker. Köszönjük mindenkinek, aki közzétette a megállapításait, és felsorolta, mi maradt ki. Ez segített felgyorsítani a vizsgálatainkat, és még segített nekünk azonosítani néhány hibát vagy javítandó helyet,” írta Gafner.

Alig két hónappal ezelőtt a Bungie-t azon kapták, hogy egy független művész terveit engedély nélkül illesztette be a Marathon rebootba, ami hatalmas felháborodást váltott ki, és hozzájárult a játék határozatlan idejű elhalasztásához. A stúdió azt állította, hogy a terveket egy korábbi Bungie-művész lopta el, aki azóta elhagyta a stúdiót. Akár a Bungie tudtával vagy anélkül történt a lopás, a fiaskó súlyosan megrongálta a bizalmat a fejlesztő és a közösség között.

Ezért érthető, hogy a Bungie minden olyan lépését, amely a trüközzést látszatát kelti, a játékosok gyanakvással kezelik…

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.