Fallout, részben újragondolva a GZDoom engine-en? Ezen dolgozik Alexander Berezin (avagy Red888guns), de már évek óta…
Berezin kiadott egy új videót a Fallout: Bakersfieldből, a Fallout 1 ghoul városának, Necropolisnak a GZDoom Engine-ben történő újrateremtésére irányuló projektjéről. Ezt legutóbb 2022 szeptemberében láthattuk, egy 55 másodperces videóban. Az új, négyperces trailer sokkal többet mutatott a Fallout: Bakersfieldből mint eddig bármikor, és most már jobb képet kaphatunk a projekt terjedelméről. Berezin művészeti stílusa és a 2D-s Falloutban való jártassága azonnal kiemelte a modot. Korábban a Sonora és az Olympus 2207 Fallout-modokon dolgozott.
YouTube és Artstation oldalain elképesztő „mi lenne, ha” mockupok láthatók a klasszikus Fallout stílusban, teljes 3D-re extrapolálva. Berezin stílusa tökéletesen illeszkedik a Doom 2,5D-s megjelenítéséhez. Még a vákuumcsöves, monokróm zöld üzenetolvasó is megvan a sebzésszám, a környezetmegfigyelés és a pimasz viccek számára. Úgy tűnik továbbá, hogy a mod egyenesen a Fallout 1 Necropolis szekvenciájának újramesélése/újrateremtése lesz, nem pedig egy másik, ugyanazon a helyszínen játszódó történet. A trailer a szupermutáns Harry-vel való összecsapással zárul, aki az eredeti játékban a zóna bossaként szolgál.
A trailert egy üzenet követi, amely szerint a mod fejlesztése 60%-ban befejeződött, és ezt egy másodperc töredékéig egy megjelenési időszak követi („??/??/202?”), és az utolsó számjegy átketyeg. Úgy tűnik, Berezin 2027-ben fogja kiadni a modot. A hosszú várakozásnak van értelme: Berezin a New Blood Fallout-stílusú, visszavágó RPG egyik fejlesztője, és még a New Blood főnökének, Dave Oshry-nak is köszönetet mondott az új Bakersfield trailerben. Ez a videó főleg azután nagy meglepetés, hogy éveken keresztül nem sokat hallottunk róla. Viszont ez is mutatja, hogy a fejlesztés jól halad, és öröm látni, hogy miképp keveredik a Fallout és a DOOM stílusa.
Ha szeretnénk követni a fejlesztést és támogatni a projektet, akkor a Patreonhoz hasonló oldalon, a Boosty-n segíthetjük Berezin munkáját.
Forrás: PCGamer, Artstation, Boosty







