Ritkuló update-ek, elhalasztott crossover küldetés? Ez úgy hangzik, mintha maguk a fejlesztők is elkezdték volna leírni a játékot.
Ha rápillantunk a Metacriticre, akkor bizony a Build A Rocket Boy kifejezetten szégyenteljes díjjal rendelkezik: lassan két hónappal a MindsEye megjelenése után továbbra is ez a legalacsonyabb átlagpontszámmal rendelkező idei játék (egy 1-100 skálán a sajtó 37-es átlaggal dobta meg). Az IO Interactive, a játék kiadója biztosan nem ebben reménykedett, és lehet, hogy ők vonták meg Leslie Benzies, a Grand Theft Auto korábbi producerének stúdiójától a lehetőséget, hogy a Hitmannel, az IO Interactive legendás kopasz bérgyilkosával közösködjenek. Erről, illetve a két érkező frissítésről a Twitteren írtak:
„A MindsEye elindulása óta alig több mint egy hónap telt el, és hálásak vagyunk a támogatásotokért és a részletes visszajelzéseitekért. Az észrevételeitek alakítják a játék fejlesztésére irányuló folyamatos erőfeszítéseinket. Júniusban elköteleztük magunkat amellett, hogy minden játékosnak kiváló élményt nyújtsunk. Azóta három frissítést adtunk ki, amelyek mindegyike a hibajavításokat és a teljesítmény javítását célozta meg minden eszközön az észrevételeitek és javaslataitok alapján. Reméljük, hogy már érzékelitek ezeknek a változásoknak a hatását, és elkötelezettek vagyunk abban, hogy tovább építsünk ezen az előrelépésen. A jövőben a frissítések ritkábbak lesznek, de célunk, hogy mindegyik jelentősebb változásokat hozzon.
Elnézést kérünk, hogy a Hitman x MindsEye küldetés, amely eredetileg júliusra volt tervezve, későbbi időpontra lett halasztva. Alig várjuk, hogy a megfelelő időben elkészüljön ez az izgalmas crossover, és amint lehet, további frissítéseket fogunk közzétenni. Az augusztusban érkező 4. frissítés további teljesítményjavításokat és hibajavításokat hoz, valamint a közösség által kért funkciókat, többek között az átugorható jeleneteket, amelyek csökkentik a checkpointok újraindításakor fellépő súrlódást, és a közzétett játékosok által készített tartalmak azonnal elérhetővé válnak a Play.MindsEye-ban a PC-n játszóknak. A szeptemberre tervezett 5. frissítés minden platformon további teljesítmény- és játékmeneti javításokat hoz, valamint számos fejlesztést a játék alapvető mechanikájában,” írta a Build A Rocket Boy.
Ez a helyzet kezd egyre kínosabb lenni…
Forrás: WCCFTech, Metacritic, Twitter



