MindsEye: késik a Hitmanes küldetés, és kevesbé gyakoriak lesznek a frissítések!

Ritkuló update-ek, elhalasztott crossover küldetés? Ez úgy hangzik, mintha maguk a fejlesztők is elkezdték volna leírni a játékot.

 

Ha rápillantunk a Metacriticre, akkor bizony a Build A Rocket Boy kifejezetten szégyenteljes díjjal rendelkezik: lassan két hónappal a MindsEye megjelenése után továbbra is ez a legalacsonyabb átlagpontszámmal rendelkező idei játék (egy 1-100 skálán a sajtó 37-es átlaggal dobta meg). Az IO Interactive, a játék kiadója biztosan nem ebben reménykedett, és lehet, hogy ők vonták meg Leslie Benzies, a Grand Theft Auto korábbi producerének stúdiójától a lehetőséget, hogy a Hitmannel, az IO Interactive legendás kopasz bérgyilkosával közösködjenek. Erről, illetve a két érkező frissítésről a Twitteren írtak:

„A MindsEye elindulása óta alig több mint egy hónap telt el, és hálásak vagyunk a támogatásotokért és a részletes visszajelzéseitekért. Az észrevételeitek alakítják a játék fejlesztésére irányuló folyamatos erőfeszítéseinket. Júniusban elköteleztük magunkat amellett, hogy minden játékosnak kiváló élményt nyújtsunk. Azóta három frissítést adtunk ki, amelyek mindegyike a hibajavításokat és a teljesítmény javítását célozta meg minden eszközön az észrevételeitek és javaslataitok alapján. Reméljük, hogy már érzékelitek ezeknek a változásoknak a hatását, és elkötelezettek vagyunk abban, hogy tovább építsünk ezen az előrelépésen. A jövőben a frissítések ritkábbak lesznek, de célunk, hogy mindegyik jelentősebb változásokat hozzon.

Elnézést kérünk, hogy a Hitman x MindsEye küldetés, amely eredetileg júliusra volt tervezve, későbbi időpontra lett halasztva. Alig várjuk, hogy a megfelelő időben elkészüljön ez az izgalmas crossover, és amint lehet, további frissítéseket fogunk közzétenni. Az augusztusban érkező 4. frissítés további teljesítményjavításokat és hibajavításokat hoz, valamint a közösség által kért funkciókat, többek között az átugorható jeleneteket, amelyek csökkentik a checkpointok újraindításakor fellépő súrlódást, és a közzétett játékosok által készített tartalmak azonnal elérhetővé válnak a Play.MindsEye-ban a PC-n játszóknak. A szeptemberre tervezett 5. frissítés minden platformon további teljesítmény- és játékmeneti javításokat hoz, valamint számos fejlesztést a játék alapvető mechanikájában,” írta a Build A Rocket Boy.

Ez a helyzet kezd egyre kínosabb lenni…

Forrás: WCCFTech, Metacritic, Twitter

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)