A játékosok egyre türelmetlenebbek lettek az új akció-RPG hibáitól, így végül a Wuchang: Fallen Feathers felé fordultak. A közösség már modokat is készített a teljesítmény javítására és az akadozás megszüntetésére – sőt, más problémákat is orvosoltak.
Pedig 2025 egyik legígéretesebb akció-RPG-jének indult, de a Wuchang: Fallen Feathers rajtja egyáltalán nem sikerült zökkenőmentesre. Bár a játék magas egyidejű felhasználószámokat produkált a Steamen, több száz játékos hagyott negatív értékelést a teljesítményproblémák és egyéb technikai hibák miatt, amelyek tönkretették az élményt – ezt a helyzetet a fejlesztő Leenzee Games javítófrissítésekkel kívánja orvosolni. A rajongók azonban belefáradtak a várakozásba, és már saját modokat adtak ki a játék fejlesztésére.
Elsőként a The Gamer számolt be róla, hogy a Nexus Mods-ra máris felkerült néhány módosítás, melyek főként a teljesítmény javítására, az akadozás megszüntetésére és egyéb technikai hibák orvoslására fókuszálnak a Wuchang: Fallen Feathers-ben. Bár egyelőre még kevés mod érhető el, elismerésre méltó, hogy mindössze négy napba telt, mire a közösség ezekkel előállt (az RPG július 24-én jelent meg).
A legnépszerűbb modot P40L0X készítette, melynek köszönhetően a Wuchang: Fallen Feathers teljesítménye javul, az akadozás csökken, a késleltetés is alacsonyabb, sőt, más hibákat is kezel a játékban. Jelenleg több mint 23 000 játékos töltötte le ezt a kiegészítést, vagyis már több ezren élvezik az akció-RPG-t a modder által készített fejlesztéseknek köszönhetően.
Wuchang-problémák: „A Fallen Feathers hibái soha nem fordulhattak volna elő”
Közben a Leenzee csapata tovább dolgozik a Wuchang: Fallen Feathers hibajavításain. Jelenleg annyit közöltek, hogy a játék minden hibája „soha nem fordulhatott volna elő”, és már kiadtak egy frissítést, amely kézi alacsony késleltetésű módot vezet be, igazítja a szupersampling felbontását, illetve optimalizálja a VRAM-használatot 8 GB alatti és 16 GB feletti GPU-knál is. Ez a stabilitáson, az összeomlások és az akadozás csökkentésén is javított, de a fejlesztők hangsúlyozták: még nincs vége a javításoknak.
Forrás: 3djuegos



