EA Sports FC 26: Az EA házhoz ment a gombkésés miatt – profi gamerek lakásában nyomozott a megoldásért!

Az EA annyira komolyan veszi az EA Sports FC rajongók visszajelzéseit, hogy még a profi játékosok otthonába is elment, hogy megtalálja a bemeneti késés forrását. A fejlesztők több okot is azonosítottak az input lag mögött, és azt ígérik, hogy az EA Sports FC 26-ra javítják ezeket a problémákat.

 

Ha játszottál online az EA Sports FC 25-tel, vagy bármelyik olyan játékkal, ahol egyetlen mozdulat is eldöntheti a győzelmet, biztosan tapasztaltad már a gombnyomás és a játékbeli reakció közti, akár apró késést is. Ez az úgynevezett input lag, ami egy kompetitív környezetben egyetlen pillanat alatt vereséget vagy frusztrációt okozhat a képernyő előtt. Az EA pontosan tudta, hogy ezen javítani kell, ezért elment profi gamerekhez is, hogy személyesen derítsék ki a késés okait.

„Tényleg meg akartuk érteni a probléma gyökerét. Dolgoztunk profi játékosokkal, adatokat gyűjtöttünk a világ minden tájáról, hogy megértsük a problémákat, de nem csak visszajelzést akartunk hallani. Saját bőrünkön akartuk tapasztalni az input lagot. Ezért elutaztunk Európába, hogy e-sport stúdiókban, tartalomgyártók otthonában is megfigyeljük a helyzetet, és rengeteget tanultunk.” – mondta Sam Rivera, vezető producer, az IGN-nek adott interjúban.

Természetesen a gyenge net vagy a Wi-Fi is okozhat lagot – ezt Rivera is kiemelte. Az EA azonban három kulcsterületen talált fejlesztenivalót:

Animációk. „Néha olyan akciót kérünk a játékban, ami nagyon nehéz végrehajtani. Ha például egy gyors labdát akarok visszapasszolni, az a valóságban is nehéz, és lehet, hogy nincs rá animáció. Idén sok új animációt adunk hozzá, hogy még több mozdulatot lefedjünk.”

Animációs rendszer. „Az animációs rendszerünk talán a legbonyolultabb a játékban: minden mozdulatnál, lövésnél, passznál azt figyeli, milyen animációk elérhetők, hol van az ellenfél, hogyan mozog a labda, stb.”

Bugok. „Például lehet, hogy azonnal rúgnál, de a rendszer kicsit késleltet, mert az erősebb lábadat akarja használni. Ilyesmi nem túl gyakran fordul elő, de ha 20 meccset játszol hétvégén, néhányszor biztos találkozol vele. Idén tucatnyi ilyen hibát javítottunk.”

 

EA: „Jó irányba léptünk az FC 26-ban”

 

Bármennyi embert és energiát tesz bele az EA, teljesen sosem lehet megszüntetni a lagot. Rivera is elismeri, hogy számos tényező okozza, de a fejlesztők célja, hogy a lehető legjobban csökkentsék. „Rengeteg tényező befolyásolja az input lagot. Van, ami belső, van, ami külső. Nincs egyszerű megoldás, csak az, hogy több infót adunk a játékosoknak, segítünk a beállításban. De úgy gondoljuk, itt hatalmas lehetőség rejlik. Nagy lépést tettünk az FC 26-ban egy reszponzívabb játék felé.”

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.