Woochi the Wayfarer: többet is megtudtunk egy interjú révén [VIDEO]

A LoreVault és a Nexon kifejezetten ígéretesnek tűnő játékáról Kang Dong Yeon, a rendező, illetve Mok Youngmi, a művészeti rendező beszélt.

 

A fejlesztők történelmi kutatások alapján építik fel a világot, amelyet fantáziadús és fantasztikus elemekkel gazdagítanak, hogy még izgalmasabbá tegyék a játékmenetet. A történelmi drámában koreai mitológiai alakokkal találkozhatunk, például Dosával, Dokkaebivel, Gumihóval és még sok mással. A hős Woochi, egy legendás Dosa, akit a koreai játékosok jól ismernek. A történet Woochi Dosává válásának folyamatát követi nyomon; a játék az ő ezen az úton megélt kalandjaira épül. A fejlesztők fontosnak tartották, hogy a cím szimbolikusan tükrözze a hős identitását, történetét és céljait. Miután különböző lehetőségeket megvizsgáltak ezek kifejezésére, a Woochi the Wayfarer címet választották. Mivel globális megjelenést terveznek, angol címet használtak, hogy világszerte könnyebben megközelíthető legyen.

Woochi történetének számos hagyományos változata létezik, ami széles körű értelmezésre ad lehetőséget. A fejlesztők meg akarják őrizni a karakter meglévő varázsát, miközben hozzáadják saját elképzeléseiket — olyan alkotást hozva létre, amely eltér a filmektől és tévésorozatoktól, és ötvözi a hagyományos koreai megjelenést (gat, hanbok, dorongi) a fantasy elemekkel. A játék egy történetvezérelt, egyjátékos cím, amelyben harci jelenetek is szerepelnek. A történettel azt szeretnék elérni, hogy a játékosok a végére érve tartós érzelmi hatást érezzenek; a különféle történetmesélési módszerek közül különösen a látványos filmes rendezésre helyezik a hangsúlyt. Ugyanilyen fontos számukra, hogy sokféle izgalmas harci jelenetet mutassanak be, így a játék játékmenetként is szórakoztató legyen.

Az eddig bemutatott karakterek és környezetek hangvétele inkább komor, de a játék alapvető hangulata valójában vidám, színes és meleg. Úgy vélik, ezek az élénk színek és a barátságos hangvétel egyértelműen megkülönböztetik őket más kelet-ázsiai fantasy játékoktól. A játékban megjelenik egy gatot viselő szarka is. Amikor a fejlesztők meglátták a K-Pop Demon Hunters-t, meglepődtek és örültek — látszott, hogy az alkotók alapos kutatómunkát végeztek, amivel azonosulni tudtak. Bár egyes motívumok átfedhetnek, a játékban egy sokkal realisztikusabb és imádnivaló szarka, illetve egy fenséges tigris is helyet kap. A teaser tényleges játékon belüli eszközökkel készült, azzal a céllal, hogy pontosan olyan jeleneteket mutasson, amilyenek a játékban is megjelennek. 3D-s szkennelést és MetaHuman-alapú arcmunkát használtak, hogy élethű, magával ragadó karaktereket hozzanak létre.

Nagy előnyük, hogy könnyen hozzáférnek a referenciaanyagokhoz (életmód, építészet, ruházat, ételek), és inspirációt merítenek a valódi koreai tájak felfedezéséből is, ami rendkívül hasznosnak bizonyult. Sok fejlesztőnek ez az első alkalom, hogy ilyen módon dolgozik, és nagyon élvezik. A kihívás az, hogy megtalálják a megfelelő egyensúlyt a pontosság és a fantázia között. A Csoszon-korszak valós történelmi időszak volt, ezért a pontosság és a felelősség fontos, ugyanakkor a képzelőerő és a kreativitás kulcsfontosságú a játékmenet szempontjából. Folyamatosan megvitatják, mit ábrázoljanak reálisan, és mit értelmezzenek újra. A néphagyományból származó mitikus lények esetében a referencia-képek gyakran szűkösek vagy nem is léteznek, ezért ezek megtervezése bonyolult, de izgalmas feladat — a saját értelmezésük szerint kelthetik életre őket.

A Woochi the Wayfarer PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re készül. Az interjúban megjelenési dátumot nem árultak el.

Forrás: Gematsu

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)