A LoreVault és a Nexon kifejezetten ígéretesnek tűnő játékáról Kang Dong Yeon, a rendező, illetve Mok Youngmi, a művészeti rendező beszélt.
A fejlesztők történelmi kutatások alapján építik fel a világot, amelyet fantáziadús és fantasztikus elemekkel gazdagítanak, hogy még izgalmasabbá tegyék a játékmenetet. A történelmi drámában koreai mitológiai alakokkal találkozhatunk, például Dosával, Dokkaebivel, Gumihóval és még sok mással. A hős Woochi, egy legendás Dosa, akit a koreai játékosok jól ismernek. A történet Woochi Dosává válásának folyamatát követi nyomon; a játék az ő ezen az úton megélt kalandjaira épül. A fejlesztők fontosnak tartották, hogy a cím szimbolikusan tükrözze a hős identitását, történetét és céljait. Miután különböző lehetőségeket megvizsgáltak ezek kifejezésére, a Woochi the Wayfarer címet választották. Mivel globális megjelenést terveznek, angol címet használtak, hogy világszerte könnyebben megközelíthető legyen.
Woochi történetének számos hagyományos változata létezik, ami széles körű értelmezésre ad lehetőséget. A fejlesztők meg akarják őrizni a karakter meglévő varázsát, miközben hozzáadják saját elképzeléseiket — olyan alkotást hozva létre, amely eltér a filmektől és tévésorozatoktól, és ötvözi a hagyományos koreai megjelenést (gat, hanbok, dorongi) a fantasy elemekkel. A játék egy történetvezérelt, egyjátékos cím, amelyben harci jelenetek is szerepelnek. A történettel azt szeretnék elérni, hogy a játékosok a végére érve tartós érzelmi hatást érezzenek; a különféle történetmesélési módszerek közül különösen a látványos filmes rendezésre helyezik a hangsúlyt. Ugyanilyen fontos számukra, hogy sokféle izgalmas harci jelenetet mutassanak be, így a játék játékmenetként is szórakoztató legyen.
Az eddig bemutatott karakterek és környezetek hangvétele inkább komor, de a játék alapvető hangulata valójában vidám, színes és meleg. Úgy vélik, ezek az élénk színek és a barátságos hangvétel egyértelműen megkülönböztetik őket más kelet-ázsiai fantasy játékoktól. A játékban megjelenik egy gatot viselő szarka is. Amikor a fejlesztők meglátták a K-Pop Demon Hunters-t, meglepődtek és örültek — látszott, hogy az alkotók alapos kutatómunkát végeztek, amivel azonosulni tudtak. Bár egyes motívumok átfedhetnek, a játékban egy sokkal realisztikusabb és imádnivaló szarka, illetve egy fenséges tigris is helyet kap. A teaser tényleges játékon belüli eszközökkel készült, azzal a céllal, hogy pontosan olyan jeleneteket mutasson, amilyenek a játékban is megjelennek. 3D-s szkennelést és MetaHuman-alapú arcmunkát használtak, hogy élethű, magával ragadó karaktereket hozzanak létre.
Nagy előnyük, hogy könnyen hozzáférnek a referenciaanyagokhoz (életmód, építészet, ruházat, ételek), és inspirációt merítenek a valódi koreai tájak felfedezéséből is, ami rendkívül hasznosnak bizonyult. Sok fejlesztőnek ez az első alkalom, hogy ilyen módon dolgozik, és nagyon élvezik. A kihívás az, hogy megtalálják a megfelelő egyensúlyt a pontosság és a fantázia között. A Csoszon-korszak valós történelmi időszak volt, ezért a pontosság és a felelősség fontos, ugyanakkor a képzelőerő és a kreativitás kulcsfontosságú a játékmenet szempontjából. Folyamatosan megvitatják, mit ábrázoljanak reálisan, és mit értelmezzenek újra. A néphagyományból származó mitikus lények esetében a referencia-képek gyakran szűkösek vagy nem is léteznek, ezért ezek megtervezése bonyolult, de izgalmas feladat — a saját értelmezésük szerint kelthetik életre őket.
A Woochi the Wayfarer PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re készül. Az interjúban megjelenési dátumot nem árultak el.
Forrás: Gematsu



