Olyan lenyűgözően fest, hogy a többi nyílt világú túlélőjáték már-már „egyszerűnek” hat majd mellette. Az Of Peaks and Tides a természet erőinek irányításával, látványos grafikával és sok más újdonsággal készül, megjelenése pedig 2026-ban várható, pontos dátum nélkül.
A nyílt világú túlélőjátékok népszerűsége az utóbbi években sem csökkent. Az elmúlt évtized különösen fontos volt a független projektek számára, amelyek közül sok a műfaj mércéjévé vált. Ahogy a játékok kiforrottabbá váltak és nagyobb költségvetést kaptak, a túlélőjátékok ambíciói is megnőttek. Ennek egyik legújabb bizonyítéka az Of Peaks and Tides, egy keleti mitológiából inspirálódott, látványos grafikával rendelkező új túlélőjáték.
A fantasy világot az Unreal Engine 5 segítségével keltették életre, ahol a játékosok a Nolands törzs tagjait alakítják – egy emberi közösséget, amely a vadon és az istenek haragja között próbál fennmaradni. A felfedezés történhet egyedül vagy társakkal, lehetőség lesz lények megszelídítésére, hatalmas tájak bejárására és olyan katasztrófák túlélésére, mint a homokviharok, hófúvások vagy árvizek. A cél nem csupán a túlélés, hanem az emberiség elveszett dicsőségének helyreállítása.
Az elemek használata kulcsfontosságú lesz az Of Peaks and Tides világában
Az Of Peaks and Tides egyik leglátványosabb eleme a dinamikus kölcsönhatás a környezettel. A természeti jelenségek nem csupán akadályok, hanem stratégiai eszközök lesznek, amelyeket a játékos a maga javára fordíthat: ellenségek elcsalása elárasztott területekre, hogy legyengítse őket, a növényzet felhasználása mozgásuk megbénítására, vagy éppen tüzek gyújtása a csata menetére való hatás érdekében. A harc az ARPG-mechanikákat ötvözi kreatív megoldásokkal, így a játékos nemcsak ügyességével, hanem csapdákkal és furfanggal is legyőzheti a hatalmas ellenfeleket.
A túlélés része lesz a bázisok építése és védelme is, a legegyszerűbb palánkoktól kezdve az áthatolhatatlan erődökig. Ezek a létesítmények menedéket nyújtanak az elemekkel szemben, és a túlélés szimbólumai lesznek az isteni harag közepette. A szabadság teljes: lehetőség nyílik földművelésre, fegyverek és eszközök készítésére, valamint szárnyas hátasok tenyésztésére, hogy a játékos a levegőből fedezhesse fel Everlandet.
Az Of Peaks and Tides célja egy mély kooperatív élmény nyújtása, ahol minden döntés és minden interakció kézzelfogható hatással bír a világra. A CyancookGames csapatának célja, hogy a föld, a szél és a tűz uralása ne csak a túlélés eszköze legyen, hanem lehetőség egy új, emberi nagyságról szóló történet megírására egy élő, folyamatosan változó univerzumban.
Forrás: 3djuegos



