Egy elemző szerint a DICE és az Electronic Arts játékában megvan a potenciál, hogy a franchise eddigi legjobb eredményeit felmutassa.
A Battlefield 6 már most úgy tűnik, hogy az év egyik legnépszerűbb játéka lesz, tekintve, hogy milyen sokan játsszák a Steamen. A béta második hetében már meghaladta a 400 ezer egyidejű játékost, és Rhys Elliot, az Alinea Analytics elemzője azt jósolja, hogy a játék eléri az 1 millió előrendelést a Steamen, miután már meghaladta a 600 ezret.
Elliot a Twitteren megosztott néhány fontos adatot az Alinea Analytics Battlefield 6-ra vonatkozó nyomonkövetéséből, például azt, hogy a cég szerint a játék már meghaladta a 605 ezer előrendelést, és hogy az Electronic Arts 35 millió dolláros előzetes bevételt fog elérni. Az Eurogamernek adott interjúban Elliot részletesen kifejtette a Battlefield 6-ra vonatkozó előrejelzéseit, mondván, hogy szerinte a játék előrendelései meghaladják az 1 milliót, és hogy a játék további sikere attól függ, hogy az Electronic Arts hogyan tudja átvinni a béta által felépített lendületet a játék megjelenéséig, és hogy ki tud-e tűnni a közelében megjelenő más nagy lövöldözős játékok közül (pl. Borderlands 4).
#Battlefield6 is on track for a huge launch this year, if it can stick the landing.
Some Alinea Analytics Steam metrics for you:
🎯605 K copies sold via preorder🎯
💰Pre-order revenues of $35 million💰
🙏2.7 million Steam wishlists🙏
📈521 K people playing the beta CCUs📈 pic.twitter.com/UOlS5L5MPP— Rhys Elliott (@superhys) August 12, 2025
„Ahogy közeledünk az őszhez, még sok minden fog történni, de jelenleg úgy tűnik, hogy rendkívül jól fog teljesíteni: ez lesz a Battlefield eddigi legjobb eredménye. Fontosnak tartom, hogy ne keverjük össze a Battlefield megjelenés előtti sikerét (még ha az nagy siker is lesz) azzal, hogy Call of Duty-gyilkosnak nevezzük. Igen, a Battlefield 6 mindenben jól jár el ezekkel a hatalmas pályákkal, a alaposztályokhoz való visszatéréssel, a pusztítással. Ugyanakkor sok dolgot kölcsönöz a CoD-tól. A Call of Duty egy kicsit kreatív válságban van és identitásválságot él át, Nikki Minaj Beavis és Buttheadet lő, míg Snoop Dogg a háttérben twerköl. Furcsa!
De még mindig egy kulturális óriás, hatalmas alkalmi közönsége van, akik minden évben automatikusan megveszik. Panaszkodnak, de mégis megveszik, és ezek a szokások mélyen gyökereznek. A Battlefield 6 kétségtelenül megnyeri a hardcore FPS-rajongókat, de a Call of Duty rendelkezik a piaci lendülettel, az éves megjelenésekkel, a Warzone pedig ott van mint egy nagy medence a keresztpromóciós marketinghez és egy csatorna a Black Ops felé. A CoD évek óta futó szezonális tartalom-futószalaggal rendelkezik, streamer-partnerségekkel. Hogy a Battlefield tud-e lépést tartani ezzel, az nem világos,” mondta Elliot.
Elliot reálisabban látja a dolgokat az Electronic Arts vezetőinél, és úgy véli, hogy a 100 millió játékosra kitűzött cél nem reális. Nem hiszi azt sem, hogy az Electronic Arts visszatérése a sorozathoz képes lesz-e a bakancs alá gyűrni a Call of Duty-t. Meglátjuk, hogyan teljesít a Battlefield 6, amikor októberben megjelenik.



