Új stúdióban folytatja koncepcióját a The Last of Us Online rendezője!

Bár a Naughty Dog lemondott a többjátékos (live service) projektről, az elképzelését a rendező (persze új IP-vel) máshol, a stúdiótól függetlenül meg akarja valósítani.

 

A The Last of Us Online egy olyan projekt volt, amely sok rajongót izgatott, mivel még ma is vannak olyanok, akik a 2013-ban megjelent első részben szereplő Factions többjátékos módot játszák. A Naughty Dog azonban úgy döntött, hogy nem akar multiplayer-központú stúdió lenni, és több évnyi fejlesztési munka után végül törölte a projektet a rajongók és a Naughty Dog fejlesztői nagy csalódására, akik a projekten dolgoztak és látták benne a potenciált. Köztük volt a Naughty Dog korábbi játékrendezője, Vinit Agarwal is, aki a GameSparknak adott legutóbbi interjújában arról beszélt, hogy az egyik oka annak, hogy tíz év után elhagyta a stúdiót, az volt, hogy látta a potenciált a Naughty Dog specialitásának, a filmre emlékeztető akciónak és a multiplayernek a kombinálásában, miután a The Last of Us Online-on és minden más projekten dolgozott a Naughty Dognál.

Agarwal egy új nemzetközi stúdiót alapított az Egyesült Államok és Japán között egy másik Naughty Dogos fejlesztővel, az íróval és korábbi kreatív igazgatóval, Joe Pettinatival, aki az amerikai irodát fogja vezetni, míg Agarwal Japánban fog dolgozni. A stúdió hivatalos nevét még nem hozták nyilvánosságra. Ez az új cím, amelyet Agarwal „tripla indie”-nek nevezett (tehát indie, de AAA felé hajol… ezt nem úgy hívják, hogy AA?), még korai fejlesztési szakaszban van, csupán néhány hónapja indult el.

„Fő munkáim az Uncharted 4: A Thief’s End, az Uncharted: The Lost Legacy és a The Last of Us Part 2 voltak. Mind a többjátékos, mind az egyjátékos módokon dolgoztam. Főként a bossharcokért voltam felelős, és a Naughty Dog ilyen csatái általában 1v1 helyzetek. Ezért azt akartam, hogy a játékosok úgy érezzék, mintha egy emberi játékossal harcolnának, nem pedig egy MI-vel még az egyjátékos módban is. Pontosabban, az Uncharted 4: A Thief’s End végső főellenségén és a The Last of Us Part II-ben az Ellie és Abby közötti harcokon dolgoztam. Minden többjátékos-tudásomat felhasználva azt az érzést akartam megteremteni, hogy egy emberrel harcolsz.

Az egyik fő ok, amiért függetlenné váltam, az volt, hogy megláttam a Naughty Dog specialitásának, a filmre emlékeztető akciónak és a multiplayernek a kombinációjában rejlő potenciált. Még nem sokat árulhatunk el, de az új játék egy többjátékos projekt lesz, és célunk, hogy a korábbi címeinkből már ismert filmre emlékeztető akciót átvigyük a többjátékos koncepcióba. Már felvettük a kapcsolatot partnereinkkel, és reméljük, hogy a jövőben több információt is megoszthatunk,” mondta Agarwal.

Bármit is készít Agarwal és Pettinati, az nem fog hasonlítani a The Last of Us Online-ra, és biztosan nem fog tartalmazni semmit, ami a Sony szerzői jogi védelme alatt áll, de potenciálisan az a többjátékos cím lehet, amelyet a Factions rajongói reméltek játszani, mielőtt a hivatalos projektet leállították.

Forrás: WCCFTech, GameSpark

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)