Az Aurogon Shanghai és a Wangyuan Shangtang egy egyjátékos akció-RPG-n dolgozik, ami az Unreal Engine 5-öt veszi igénybe.
A Swords of Legends egy egyjátékos akció-RPG, amelyet az Aurogon Shanghai fejleszt. Az élők vándorok, a halottak pedig hazatérők. Ebben a világban, amelyen átutazunk, mindannyian gyászoljuk a véget, amely mindenkit elér. Halottként újjászületve az alvilág végrehajtójává válunk, és kalandba kezdünk, hogy útmutatást nyújts a távozott lelkeknek. A Swords of Legends a Shanghai Aurogon Studio által fejlesztett Gujian egyjátékos sorozat hivatalos folytatása. Elődje által lefektetett alapokra építve tovább bővíti a sorozat univerzumát és történetét. Ez egy fizetős egyjátékos cím, amelyet PC-re és konzolokra terveznek kiadni, mobil verziója nem lesz.
A Swords of Legends egy akció-RPG erős, jól felépített fő történettel és gazdag filmes elbeszéléssel, kiegészítve mellékküldetésekkel és mélyreható felfedezésekkel. Nem Souls-klón és nem is teljesen nyílt világú játék, a játékmenete inkább egy szélesebb lineáris élményhez hasonlít, amely lehetővé teszi a játékosoknak, hogy a saját tempójukban közelítsék meg a kalandot a vezetett előrehaladáson belül. A játék egy eredeti fantasy világban játszódik, amelyet a kínai mitológia és a misztikus folklór ihletett. Ezúttal a Gujian univerzumot bővítik azzal, hogy a játékosokat egy alvilági végrehajtó szerepébe helyezik – egy egyedülálló figura, aki az élők és a holtak birodalma között utazik. A trailerben már láthattuk az Ökörfejű és a Lóarcú őrzőket; ők lesznek társaink az utazás során.
Ez azonban nem csupán klasszikus mítoszok újrafeldolgozása – a játékosok személyesen irányítják az elveszett lelkeket, segítve őket a maradandó bánatuk feloldásában. Minden léleknek megvan a maga mélyen személyes háttértörténete. A trailerben például láthattunk egy nőt, aki bronzharangok előtt táncolt, képtelen elengedni a halandó világhoz fűződő ragaszkodását, és hajlandó volt bármilyen árat megfizetni azért, hogy ott maradhasson.
A fejlesztők nem a büntető nehézséget vagy a pusztán ügyességi alapú harcot célozzák meg. Például a lélek befogása egyszerre a történet narratív mechanizmusa és a harc alapvető eleme. A játékosok befoghatják bizonyos szörnyek lelkét, és megidézhetik őket, hogy segítsenek a harcban, néhányuk pedig kooperatív kombinált támadásokat kínál – mint például a trailerben látható speciális csepp támadás, amikor az Ökörfejű és a Lóarcú mellett harcolnak. A felfedezés során számos hasznos tárgyat is megszerezhetnek a játékosok, amelyek segítenek a harcban, és a rugalmas fegyver- és képességkészletek lehetővé teszik, hogy a játékosok alkalmazkodjanak a különböző ellenfél típusokhoz. A céljuk az, hogy minden szintű játékos jól érezze magát, és mint minden jó RPG-ben, élvezze az erősebbé válás kielégítő útját.
2021-ben a fejlesztők még a projekt elindításának és az előzetes kutatások elvégzésének korai szakaszában voltak. Nagyon magas minőségi elvárásokat támasztottak az új címmel szemben, és miután különböző technikai megközelítéseket vizsgáltak, úgy döntöttek, hogy az Unreal Engine 5-tel dolgoznak. Ez a választás jelentős költségvetési igényt jelentett, ami akkoriban nagy kihívást jelentett. Az engine megismerése mellett korai szakaszban kutatásokat és tervezést is végeztek. 2024 elején biztosították a befektetést, ami lehetővé tette a Swords of Legends csapat fokozatos bővítését. Ennek eredményeként a játék körülbelül két éve teljes gőzzel fejlesztés alatt áll. Most beléptek a teljes körű fejlesztés szakaszába, és az első trailer megjelenésével szeretnék bemutatni eddigi eredményeiket.
A Swords of Legends meg nem határozott konzolokra és PC-re készül, és még nem tudni, hogy mikor fog megjelenni.
Forrás: Gematsu, Aurogon Shanghai








