Nyitott sci-fi világa egy „valódi másolat” Dél-Koreáról, ahol a városokat úgy fedezhetjük fel, mintha tényleg ott járnánk. Az NCSoft MMO lövöldéje, a Cinder City 2026-ban érkezik, és még a stúdió irodáinak virtuális mását is tartalmazni fogja.
Az NCSoft új MMO FPS-e, a Cinder City különleges térképtervezési megközelítésével próbál kitűnni a hasonló projektek közül. A zombikkal teli akció és az intenzív harcok mellett a játék olyan részletgazdag környezeteket kínál, ahol a játékosok valós dél-koreai városok virtuális verzióit járhatják be. Milliméteres pontossággal rekonstruált, szinte tudományos alaposságú ábrázolás készül Szöulról és Pangyoról, sőt még a stúdió irodáit is újraalkották a játékban.
A 2025-ös Gamescomon a dél-koreai csapat a szöuli pálya nagyságát és részletességét hangsúlyozta, amely az immerzív élményt szolgálja. Az omladozó felhőkarcolók, beszakadt utak és posztapokaliptikus atmoszféra pontosan tükrözi a dél-koreai főváros valós utcahálózatát. James Bae, a BigFire Games vezérigazgatója és az NCSoft fejlesztési tanácsadója így nyilatkozott: „Az épületeket és az utakat azonos módon alkottuk meg, így ha Szöulba látogatsz, a játékban ugyanúgy tudsz tájékozódni, mint a való életben.”
A Cinder City városai a játékmenetre is hatással lesznek
A részletesség iránti törekvés nem csak a fővárosra korlátozódik. Pangyo, a játék második játszható városa szintén a valós városszerkezetet tükrözi, egy különleges csavarral: az NCSoft központi irodája is bekerül, bejárható épületként. A stúdió poénos, egyben morbid húzással „dolgozó zombikat” helyez el odabent, akik mellkasukon névvel ellátott kártyát viselnek – ez egyértelmű utalás a valódi alkalmazottakra.
A városok nem csupán díszletek, hanem közvetlenül hatnak a játékmenetre. Szöul változatos épületei és utcái ideális környezetet kínálnak dinamikus összecsapásokhoz, ahol a tágas sugárutakon hosszú távú tűzharcok zajlanak, míg az épületek belseje szűk, kaotikus, közelharcos zombiütközetek színtere lesz. Pangyo ezzel szemben letisztultabb, töredezettebb pályaszerkezetet nyújt, amely egyszerűbb, közvetlenebb küzdelmeket ösztönöz. A kettősség célja, hogy változatosságot adjon a játékmenet ritmusának, kielégítve mind a taktikai, mind a gyors akciót kedvelő játékosokat. A két város között helikopterrel lehet majd közlekedni, felfedezve az utcákat és az épületek belsejét is.
A 2026-ra tervezett Cinder City célja, hogy új színt vigyen az MMO lövöldék műfajába. Az intenzív akció, a könyörtelen zombik és a valós városok digitális másai együtt ígérnek egyedülálló és magával ragadó élményt.
Forrás: 3djuegos



