A Silksong mellett most egy másik nagy cím is kénytelen volt halasztani: a PS5-exkluzív Code Violet nem akarja felvenni a harcot a Call of Duty: Black Ops 7-tel, ezért az év utolsó hónapjára tolódik a premier.
Vannak játékok, amelyek pusztán gazdasági erejük vagy kulturális jelentőségük miatt arra kényszerítik a többi fejlesztőt, hogy elmozdítsák megjelenési dátumukat. Ilyenkor általában a GTA 6 ugrik be, de meglepő módon a Call of Duty: Black Ops 7 máris „áldozatot” szedett. A PS5-exkluzív Code Violet, amely a Dino Crisis szellemi örökösének számít, elhalasztotta a megjelenését, nehogy egy időben kerüljön piacra a CoD új részével – annak ellenére, hogy teljesen más műfajban indulna.
Azoknak, akik nem ismerik: a Code Violet a túlélőhorror és a harmadik személyű akció elemeit ötvözi, egyszerre merítve ihletet a legújabb Resident Evil-epizódokból és a klasszikus Dino Crisis-ból. A sztori és a hangulat feszült, összezártságot sugall, miközben a játékosok őslényekkel szállnak szembe akciódús helyszíneken – ezzel egyszerre szólva a horrorrajongókhoz és a Capcom-klasszikusok nosztalgiázóihoz.
A Call of Duty árnyékában
A Teamkill Media tisztában van vele, hogy sok Dino Crisis-rajongó vár egy méltó utódra, így elképzelhetetlennek tartották, hogy versenyre keljenek a Call of Duty új részével. Ezért a játék megjelenését a november 14-i időpontról – amely már maga is egy halasztott dátum volt – áthelyezték 2025. december 12-re. A stúdió szerint ez a döntés egyértelműen a láthatóság és a marketinghatás megőrzését szolgálja, hiszen az Activision gigásza mellett aligha tudták volna felhívni magukra a figyelmet.
Az extra egy hónapot a karaktermodellek javítására, a teljesítmény optimalizálására és az élmény polírozására fordítják. A cél, hogy a közönség ne kényszerűségként, hanem lehetőségként élje meg a halasztást – egy még kiforrottabb, magával ragadóbb játék érdekében. A Teamkill Media hangsúlyozza: számukra a minőség mindenek felett áll.
Így a Code Violet decemberben, egy viszonylag üres időszakban jelenik meg, amikor kevés AAA-játék mer bemutatkozni. A legtöbb nagy kiadó inkább szeptember és november közé időzíti premierjeit, hogy maximalizálja a karácsonyi szezon előnyeit.
Forrás: 3djuegos



