A Dying Light: The Beast alkotói nem vesztegetik az idejüket, és bár a nyílt világú kaland még nem érkezett meg, már a következő játékuk ötletein törik a fejüket. A Techland fejlesztői már most fontolgatják egy új videojáték koncepcióját.
A Techland az utolsó simításokat végzi a Dying Light: The Beast megjelenése előtt. A hosszú halasztás után, amelyet azért tettek, hogy elkerüljék a múlt hibáinak megismétlését, végre szeptember 19-én érkezik PC-re, PS5-re és Xbox Seriesre Kyle Crane kalandja. Más szóval, még több mint két hetet kell várnunk, hogy visszatérhessünk a játékipar egyik legikonikusabb posztapokaliptikus világába. Eközben a fejlesztők máris új ötleteken dolgoznak a következő nagy projektjükhöz.
Legalábbis ezt erősítette meg Nathan Lemaire, a Dying Light: The Beast rendezője egy Gamescom 2025-ös interjúban a TheGamernek. Emlékeztetve arra, hogy a zombijáték már a küszöbön áll, a szakember kiemelte: „jelenleg szuperfókuszáltan dolgozunk azon, hogy a Dying Light: The Beast legyen a legjobb játék, amit a Techland több mint 30 éves története során kiadott.”
Ennek ellenére a csapat tagjai szabadjára engedték a fantáziájukat, és új megközelítéseken gondolkodnak, amelyekből friss élmények születhetnek. Bár új projekt bejelentésére egyelőre nem került sor, Lemaire hangsúlyozta: „a fejlesztőket sosem lehet megakadályozni abban, hogy új ötletekkel álljanak elő, igaz? Mindig vannak új ötleteink: mit tehetnénk még? Merre indulhatnánk tovább? Folyton erről beszélgetünk.”
Ez persze nem jelenti azt, hogy a Techland rögtön egy új játék fejlesztésébe kezdene, amint a Dying Light: The Beast megjelenik szeptember 19-én. A következő hetekben a csapat jelentős erőforrásait a javítócsomagok kiadására kell fordítania. Ráadásul érdemes emlékeztetni arra is, hogy a Dying Light és a Dying Light 2: Stay Human bőséges DLC-tartalommal bővült; könnyen lehet, hogy a fejlesztők visszatérnek ehhez a modellhez, és Kyle kalandját poszt-launch frissítésekkel egészítik ki.
A Techland állítólag két játék fejlesztését is törölte
Fontos megjegyezni, hogy a Techland belső problémákkal is szembesülhet. A Dying Light: The Beast megjelenésére összpontosítva a csapat állítólag két játékot is törölt; az egyik ezek közül a 2016-ban bejelentett fantasy RPG lett volna, amelyet a Cyberpunk 2077 és a The Witcher 3 korábbi fejlesztőivel közösen készítettek volna.
Bár a Techland nem erősítette meg ezt az információt, annyi biztos, hogy a fejlesztők nem akarják elhagyni a Dying Light posztapokaliptikus univerzumát. A sorozat 10. évfordulóján a stúdió kijelentette, hogy a The Beast nem az utolsó fejezet lesz a zombis franchise-ban; így a most felmerülő ötletekből akár egy új rész is megszülethet.
Forrás: 3djuegos



