Hitman szüleinek rossz hírek: a MindsEye bukása után IO Interactive jövője bizonytalan

Rossz hírek a Hitman szüleinek: az év legrosszabb játékának kiadása után a jövőbeni terveik is veszélybe kerülhetnek. Az IO Interactive a MindsEye megjelenésével lépett be a kiadói piacra, de akkora bukás lett belőle, hogy most maguk sem tudják, folytatják-e ezen a téren.

 

A MindsEye, a Build A Rocket Boy által készített „ál-nyílt világú” játék, amely júniusi megjelenése óta a hibáival és a játékosok negatív visszajelzéseivel került a figyelem középpontjába, továbbra is a Metacritic 2025-ös évének legrosszabb játékai között vezeti a listát. Mivel a MindsEye a kereskedelmi bukás szinonimájává vált, a Hitman szüleiként ismert IO Interactive – a játék kiadója – újragondolja, van-e jövője ezen a területen.

Az IO Interactive vezérigazgatója, Håkan Abrak így magyarázta a partnerség hátterét: „Úgy gondoltuk, hogy remek ötleteik vannak, és egy nagyszerű világot építenek, és reméljük, hogy lesz még esélyük ezt jobban megmutatni a jövőben. Mi csak segíteni akartunk nekik a terjesztésben.” – nyilatkozta az IGN-nek.

 

Az IO Interactive leállhat a külső játékok kiadásával

 

A jó szándékok ellenére a MindsEye indulása problémás volt. Abrak a játék fogadtatását „nehéznek” nevezte, és elismerte, hogy az eredmény sem a Build A Rocket Boy, sem az IOI Partners elvárásainak nem felelt meg. Ráadásul a Leslie Benzies vezette stúdió – aki korábban a GTA-sorozatért felelt – további kritikákat kapott, amikor azt állította, hogy a negatív értékelések „meg lettek vásárolva”, ami tovább rontotta a játék hírnevét.

Bár a vezérigazgató hangsúlyozta, hogy a stúdió még mindig azon dolgozik, hogy visszanyerje a közösség bizalmát és kezelje a MindsEye körüli problémákat, az első kiadói kudarc miatt IO Interactive átgondolja, hogy érdemes-e folytatni a külső partnerekkel való munkát. „Az IO Interactive a saját játékait fogja kiadni. Külsős játékokat az IOI? Ez még kérdéses.” – tette hozzá.

Mindezek fényében az IO Interactive külső együttműködéseinek jövője kétséges. Amíg a MindsEye igyekszik stabilizálni teljesítményét és visszaszerezni a játékosok bizalmát, a dán cég úgy tűnik, inkább saját projektjeire koncentrál a jövőben, hogy elkerülje a hasonló problémákat.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)