A Konami bejelentette, hogy a Metal Gear Solid Δ: Snake Eater az első napon elérte az egymilliós mérföldkövet.
A japán kiadó közlése szerint a megjelenés napján, augusztus 28-án a PlayStation 5-ön, Xbox Seriesen és PC-n összesítve a szállítások és a digitális eladások együtt túllépték az 1 milliót. A Metal Gear Solid Δ: Snake Eater a 2004-es Metal Gear Solid 3 teljes értékű remake-je: az eredeti, lebilincselő történet és világ tér vissza, immár teljesen új grafikai megvalósítással és 3D-s hanggal, hogy még jobban átadja a dzsungel atmoszféráját.
Az evolúciós ugrás nemcsak látványban érződik. A csatarendszer új sérülésmodellje a ruhakopást, zúzódásokat és lőtt sebeket valós időben ábrázolja; a hegek maradandóan megjelennek Snake testén, mintegy „elmesélve” a játékos saját végigjátszását. Választható egy modernebb, intuitív irányítási séma, amely jobban a túlélő–lopakodó élményre fókuszál, de a klasszikus vezérlés is elérhető az eredeti hangulat kedvelőinek.
További módok: a Snake vs. Monkey (PS5 és PC) pályáról pályára elszabadult majmokat terel vissza; az Xbox Seriesen a Snake vs. Bomberman különleges mellékmód érkezik. Ősszel jön a Fox Hunt, egy új online többjátékos mód, amely a fő sztori világában, lopakodós–bújócskás, „macska–egér” játékmenettel operál. A Secret Theater visszatér: az ellenséges katonák által hordozott 8 mm-es filmtekercsek humoros jeleneteket oldanak fel (az új videók mellett az eredetiek is megtalálhatók). Végül a Guy Savage Δ rémálom-mód is visszatér, teljesen újragondolt változatban, a PlatinumGames közreműködésével. A rémálom-szekvencia a sztori alatt indítható, vagy a játék végigjátszása után bónuszként oldható fel.
Gratulálunk az eredményhez!



