A Command & Conquer szellemi örökösének tartott játék a többjátékos módok mellett most az egyjátékosokat is jobban támogatja, különösen azokat, akik nyugodtabban szeretik átgondolni stratégiájukat.
Az idén megjelent Tempest Rising végre megtörte az RTS-átkot: izgalmas remixet kínált a Command & Conquer klasszikus stratégiai akciójáról, miközben a kompetitív többjátékos mellett tisztességes egyjátékos kampányokat is biztosított. Az egyjátékos mód tempója azonban olykor túl gyorsnak bizonyult, és több küldetésben is jól jött volna több idő a döntések meghozatalára. Szerencsére ez hamarosan változik.
A következő frissítés számos, a közösség által kért újítást hoz. Ezek közé tartozik az aktív szüneteltetési funkció, valamint egy, kifejezetten az egyjátékos kampányhoz tervezett sebességállítási lehetőség. Ez lehetővé teszi, hogy a játékos a saját tempójához igazítsa az akció ütemét, vagy teljesen megállítsa a játékot, miközben parancsokat ad az egységeinek. Az igazi közösségi favorit azonban nem ez, hanem a nagyobb léptékű többjátékos mérkőzések bevezetése.
Jelenleg a játék 1v1 és 2v2 összecsapásokat kínál, de a frissítés után érkeznek a 3v3 csaták is, amelyek többjátékos és egyjátékos üzemmódban egyaránt elérhetők lesznek. Ezekhez érkezik egy új, négy- és hatjátékos csatákra szabott kyotói pálya, a meglévő két többjátékos pályát pedig 3v3 kompatibilissé alakítják. Emellett a júniusban bemutatott alapokra építve egy „teljes” nézői mód is bekerül, a kampányküldetések tempókiegyensúlyozása mellett. Végül, de nem utolsósorban érkezik a botmentes sandbox mód.
„Új és tapasztalt játékosoktól egyaránt hallottuk, hogy szeretnének olyan pályára lépni, ahol nincsenek ellenfelek. A következő frissítésben egy botmentes sandbox funkciót adunk hozzá a Skirmish módhoz, hogy a játékosok könnyebben kísérletezhessenek az egységekkel, épületekkel és frakciókkal,” magyarázta a fejlesztő Slipgate Ironworks a Steamen.
A frissítés szeptember 9-én érkezik. Arról azonban még mindig nincs hír, hogy a Tempest Rising harmadik frakciója mikor válik játszhatóvá.



