A Battlefield 6 a játékosok visszajelzései miatt gyengíti a túl erős pingrendszerét

A játékosok szerint a Battlefield 6 nyílt bétájában a ping funkció túlzottan erősnek bizonyult, ezért a készítők változtatásokat vezetnek be. A fejlesztők elismerték, hogy a rendszer „túl hatékony” volt, és a végleges verzióban a pingek hatótávolsága és ereje csökkenni fog.

 

A Battlefield 6 bétája sok szempontból a régi idők Battlefieldjét idézte, és ebben nagy szerepet játszott a bőkezű „spotting” mechanika. Elég volt megnyomni a Q gombot az ellenfél irányába, és máris megjelent felettük a vörös „Dorito”, amely minden csapattárs számára láthatóvá és sebezhetővé tette őket.

A 3D-s jelölés régóta alapvető eleme a sorozatnak, és a Battlefield Studios nem tervezi, hogy ismét elhagyja, ugyanakkor a játékosokkal egyetértve elismerik, hogy a Recon osztály automatikus jelölése a bétában túlzottan erősnek bizonyult. Az IGN-nek adott interjúban Matthew Nickerson, a konzolos harci tervező megerősítette, hogy a végső játékban változtatások érkeznek.

„Egyértelműen csökkentettük a hatótávot és összességében gyengítettük az erejét” – mondta Nickerson. „A nyílt bétában világossá vált, hogy ez túl erős, pontosan úgy, ahogy a játékosok mondták. Valójában a játékosok csak a Doritókat lőtték. Világos pályákon, sötét pályákon – egyszerűen csak ránéztek a jelre: ‘Célozz a Doritóra, és úgyis eltalálsz valamit.’”

Bár a Battlefield 6-ban már nem a klasszikus „Doritók” szerepelnek, a túl erős spotting régi problémája újra előkerült. Nickerson szerint a végső változatban a pingek hatótávolságát és időtartamát is csökkentik, így nem lehet majd csak úgy véletlenszerűen Q-t nyomogatni a távoli pontokra. A helyjelölések viszont megmaradnak, de ezek csak a saját osztag számára lesznek láthatók.

„Szükség van az információra, fontos a pingelés” – tette hozzá Nickerson. „De ennek aktív részének kell lennie a játéknak. Nem lehet csak egy tűz-és-felejtsd módszer, ami egyszerre felfedi az egész pályát. Ez nagyon egyértelművé vált a bétában, ezért jelentős változtatásokat eszközöltünk a rendszeren.”

A teljes interjút az IGN közölte Nickersonnal és Christian Buhl technikai igazgatóval, ahol további részleteket is megosztottak a Battlefield 6 indulása előtt, például a kiszivárgott információkra adott reakciójukról és a kozmetikai tartalmakról vallott álláspontjukról.

Forrás: PC Gamer

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.