Hideo Kojima bemutatta az OD első in-engine előzetesét, és a látvány kísértetiesen emlékeztet a Konamival közösen félbehagyott projektjére. A PT szelleme visszatért, ezúttal belső nézetben, hiperralizmussal és egy félelmetes szörnnyel.
Ígéret volt, amit most beváltott Hideo Kojima. A Kojima Productions fennállásának tizedik évfordulójára szervezett esemény éppen arra szolgált, hogy a japán alkotó végre többet mutasson a Death Stranding 2 után készülő új projektjeiből… és így is lett. A Beyond the Strand névre keresztelt találkozó, ahol többek között Guillermo del Toro és George Miller is jelen volt Japánban, adta a hátteret, ahol végre láthattuk az OD-t.
Ez az Xboxra bejelentett projekt nem kisebb névvel dolgozik együtt, mint Jordan Peele, továbbá olyan ismert színészekkel, mint Hunter Schafer és Udo Kier. Kojima régóta várt belépője ez a horror világába, miután a Silent Hills törlése és a mézes ízt hagyó PT csalódása után most újra próbálkozik. Ma Phil Spencer, a Microsoft Gaming vezetője is színpadra lépett, hogy bemutassa a játék előzetesét.
A felvételen látható volt az elképesztő grafikai realizmus, amit az Unreal Engine saját technológiái biztosítanak. Miután a főszereplő belépett egy szobába, gyertyákat kezd el gyújtogatni, amivel azonban felhívja magára egy szörny figyelmét. Ekkor a kamera hátrahúzódik, és megmutatja a rettegő Sophia Lillist, akit óriási kezek fenyegetnek.
Egy nyomasztóan valóságos rémálom
A játék szinte pontosan a PT nyomdokain halad, hiperralista, zárt tereket kínálva, ahol a cél látszólag egy legyőzhetetlen ellenség elől való menekülés. Már a nyitó szöveg is utal arra, hogy tíz évvel ezelőtt történt valami – épp abban az időszakban, amikor a Playable Teaser elérhetővé vált. Dátumról azonban egyelőre semmi hír.
Phil Spencer a színpadon így fogalmazott: „Az Xboxnál abban támogatjuk az alkotókat, hogy feszegethessék a határokat. Az OD egy ilyen lehetőség volt, hogy valami teljesen víziót támogassunk. Kojima a játékmenetben, a történetben és a játékos döntési szabadságában is újít. Nagyon szoros az együttműködés, és izgatottan várjuk, mi jön még.”
Kojima így egészítette ki: „Ezzel a játékkal nem olyasmit akarok létrehozni, ami már létezik, mint a lopakodás vagy az akció. Túl akarok lépni a videojátékok és filmek rendszerein. Még nem mondhatok többet, mert fejlesztés alatt állunk, de megmutatok néhány jelenetet, amelyet az Unreal Engine-nel készítettünk […] Félelmetes, de nézzük meg együtt a videót.”
Forrás: 3djuegos



