Egy Cyberpunk 2077-rajongó 600 órát fektetett a játékba, majd egy hajléktalan NPC-nek akart boldog befejezést adni – ám Night City ismét bebizonyította, hogy itt nincsenek happy endek. Bár mémnek is beillik, a CD Projekt RED RPG-je méltán híres a tragikus végkifejletekről.
A CD Projekt RED megváltott szerepjátéka, a Cyberpunk 2077 újra emlékeztetett minket arra, hogy Night City-ben a boldog végkifejletek inkább ritka kivételek. Egy játékos több mint 600 órányi játékidő után megpróbálta szebbé tenni egy névtelen NPC életét azzal, hogy átadta neki a Phantom Liberty DLC-ben szerzett értékes kitüntetését. Az önzetlen gesztus azonban váratlan tragédiába torkollott – bár kétségtelen, hogy komikus oldala is van a történetnek.
A jelenet csak a DLC egy bizonyos befejezésében lehetséges, ahol V a tetteiért NUSA-medált kap. Bár a kitüntetés nagy értéket képvisel, a játék lehetővé teszi, hogy azt odaajándékozzuk valamelyik hajléktalannak, akik Night City utcáit járják. A Broken Player nevű felhasználó egy volt katonát szemelt ki, és az egész interakciót fel is vette, majd megosztotta a YouTube-on.
Night City-ben a hibák is gondoskodnak róla, hogy ne legyen boldog befejezés
A felvételen az NPC először megdöbben V nagylelkűségén. Nem sokkal később azonban a medállal a kezében elszalad – és egy autó elüti, mintha csak egy paródiából látnánk jelenetet. Igen, Night City-ben tényleg nincsenek happy endek, és a játék ezt minden eszközzel érzékelteti, még akkor is, ha valójában nem így tervezte.
A közösség reakciója egyszerre volt humoros és rezignált: normál esetben a küldetés boldogan zárul, legalábbis annyiban, hogy a hajléktalan NPC megkapja az ajándékot. Ám ebben a különös esetben, 600 óra játék után, az NPC egy bug miatt vesztette életét, amikor a játék vezetési és AI-rendszere hibázott – ez pedig egyszerre abszurd és szórakoztató.
A Cyberpunk 2077 hű maradt hírnevéhez: sötét és érzelmileg megterhelő történeteket kínál, még akkor is, ha néha egy karakter halálát egy a semmiből felbukkanó teherautó idézi elő. Night City kíméletlen, de a játékosok újra és újra felfedezhetik, mintha először járnának benne.
Forrás: GameStar



