Battlefield 6: a legújabb videója a Call of Duty-nak szól oda! [VIDEO]

A frissiben felvásárolt Electronic Arts és a DICE játéka a Microsoft (Activision Blizzard) IP-jét kritizálja, és talán jól is teszi.

 

A Battlefield 6 jóvoltából évek óta először van a franchise-nak esélye valóban versenyezni a Call of Duty-val. Ezért nem meglepő, hogy a Battlefield 6 legújabb trailerével az Electronic Arts úgy döntött, hogy közvetlenül támadást indít az Activision és a Call of Duty ellen. Az élőszereplős videó azzal kezdődik, hogy Zac Efron színész, Jimmy Butler profi kosárlabdázó, Morgan Wallen énekes és Paddy Pimblett MMA-harcos egy háború sújtotta New York-i hídon sétálnak, mindannyian különböző osztályokhoz tartozó felszerelésben (Efron – Assault, Butler – Engineer, Wallen – Support, Pimblett – Recon).

Amikor Efron beszélni kezd, ő és a többi csapattagja hirtelen egy robbanást tapasztal. A füstöt egy jobban öltözött katonákból álló osztag követi, egyikük azt kérdezi, hogy kik voltak azok, mire a másik gyorsan válaszol, hogy nem számít, menjünk tovább. A videó többi része a Battlefield 6 egyik mérkőzésének stilizált élőszereplős változata. Az egész nyitány a Call of Duty-t veszi célba. Az apró részletek (Pimblett fegyverének egyedi festése több matricával, Butler rakétavetőjén lógó medálja, valamint a hírességek megjelenése) mind a Call of Duty jelenlegi helyzetét célozzák meg.

A sárm és a fegyver skin nyilvánvalóan a Call of Duty monetizációját célozza meg, bár az Electronic Arts és a Battlefield sem állhat túl jól, mivel a Battlefieldben ugyanúgy testreszabhatók a fegyverek. Minden híresség a szórakoztatóipar és a kultúra különböző területeiről érkezett, és ez látszólag a Call of Duty hírességek cameóit és skinjeit célozza meg, amelyek a Call of Duty-t inkább a Fortnite-ra emlékeztetik a keveredő és illeszkedő együttműködésekkel. Még a trailerben lejátszott dal (Smashing Pumpkins – Bullet With Butterfly Wings) is támadás az Activision és a Call of Duty ellen, mivel a Smashing Pumpkins klasszikusát korábban a Call of Duty: Modern Warfare II marketingkampányában használták.

Emellett ott van még a trailer megjelenésének időzítése is, amely csak néhány nappal előzi meg a Call of Duty Nextet, ahol a Black Ops 7 marketingkampánya teljes gőzzel beindul a novemberi megjelenésig. Ez egyértelműen a SEGA Nintendo elleni, 90-es évekbeli marketingjének újragondolása, ahol a Battlefield egy komoly és intenzív lövöldözős játék, a Call of Duty pedig egy kozmetikai szempontú, hírességek által támogatott és határozottan kevésbé komoly alternatíva. Egy olyan időszakban, amikor a Call of Duty identitásválságának fordulópontján áll, a videó minden szempontból eltalálja a játékosok ízlését, látván a kommenteket.

A Battlefield 6 október 10-én jelenik meg PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.