A NetEase tulajdonában lévő stúdió egy ingyenesen játszható, csapatalapú akció-stratégiai játékot jelentett be – ez bizony nem az a Quantic Dream, amit korábban ismertünk.
Az istenek eltűntek. Hiányukban néhány kiválasztott rájött, hogy képesek csatornázni az ősi energiát, az úgynevezett Forrást, és azt a sors alakítására használni. E varázslók, sámánok és mágusok ma már Spellcasterek néven ismertek, és a világ jövőjét formálják. Mi is közéjük tartozunk: egy nagy hatalmú mágus vagyunk, aki az energiát, a Forrást próbálja uralni, amely a mágiát táplálja. A Spellcasters Chronicles egy free-to-play, csapatalapú, külső nézetes akció-stratégiai játék, ahol egy mágus parancsnokot alakítunk, és a csatatéren idézésekkel, varázslatokkal és stratégiával harcolunk a győzelemért. Vajon mi leszünk a rettegett vagy az imádott varázsló?
Vegyünk részt epikus 3v3-as csatákban, irányítsunk egy hatalmas mágust, és dolgozzunk össze szövetségeseinkkel, hogy legyőzzük riválisainkat. Harcoljunk misztikus arénákban, pusztító varázslatokat szabadítva el, erősítve társainkat és manipulálva a környezetet. A harcok során repülhetünk, irányíthatjuk seregeinket a levegőből, és megtervezhetjük a következő lépést a győzelem felé. A képességeink határozzák meg a harc kimenetelét, a stratégiánk pedig az egész játékét. Gondolkodjunk gyorsan, cselekedjünk még gyorsabban, hogy biztosítsuk a győzelmet!
Toborozzunk seregeket különféle lényekből: csontváz harcosok, ogrék, sárkányok – mindegyiknek megvan a maga szerepe. Építsünk tornyokat és védelmi szerkezeteket, majd szabadítsunk el hatalmas titánokat, akik képesek romba dönteni a csatateret. Saját játékstílusunkat több mint ötven varázslat és idézés közül alakíthatjuk ki, hét mágikus iskola kínálatából. Akár támogatóként, tankként vagy sebzőként játszunk, minden varázslat a stratégiánkat szolgálja. A szezonális döntések pedig nemcsak a játékmenetre, hanem a világ történetére is hatással lesznek.
A bejelentés előtt David Cage a Quantic Dream hivatalos oldalán közzétett egy levelet: „Több mint 28 éve a Quantic Dream az interaktív történetmesélés határait feszegeti. A Heavy Rain, a Beyond: Two Souls és a Detroit: Become Human több mint 25 millió játékost ért el világszerte. 2018 óta új növekedési és innovációs fázisba léptünk: megdupláztuk csapatunk méretét, új stúdiót nyitottunk Montréalban, új székhelyre költöztünk Párizsban, és kiadói szerepbe is léptünk. Most, hogy évekig egyetlen projektre fókuszáltunk, úgy döntöttünk, új fejezetet nyitunk. Több csapatunk is a következő generációs játékokon dolgozik, köztük egy különleges, versenyszerű többjátékos élményen, amely ugyanabból a kíváncsiságból és kreativitásból született, ami mindig is jellemzett minket. Ez az új projekt talán meglepi a rajongóinkat, hiszen nagyon eltér attól, amit eddig csináltunk. De a kockázatvállalás, az új utak keresése és a lehetetlen megkísérlése mindig is a DNS-ünk része volt. Tudjuk, milyen nehéz új koncepciókat bevezetni, és mennyire fontos lesz a bizalmatok és visszajelzésetek. Hiszünk benne, hogy együtt valami egyedülállót hozhatunk létre. Természetesen a Star Wars: Eclipse fejlesztése is folytatódik, és alig várjuk, hogy többet mutathassunk belőle a közeljövőben.”
A Spellcasters Chronicles PC-re lett bejelentve, és a játék hivatalos weboldalán már lehet jelentkezni a zárt bétára.
Forrás: Gematsu, Gematsu, Spellcasters Chronicles, Quantic Dream



