A Yacht Club Games (akiket a Shovel Knight kapcsán ismerhetünk) ezt is figyelembe vette következő játékában, a Mina the Hollowerben.
Nem titok, hogy a támadáselhárítás (parry) jelenleg eléggé gyakori. Túllépett a karakteres akciójátékok és látványos harcosok keretein, és beépült a roguelike, horror, JRPG és FPS játékokba, miközben a Sekiro: Shadows Die Twice nyomán megfelelően átvették a Soulslike helyét. Ha nosztalgiázunk az egyszerűbb idők után, amikor az ellenségek csak elintéztek és kész, akkor talán tetszeni fog a Castlevania és a The Legend of Zelda ihlette kalandjáték, a Mina the Hollower, a Shovel Knight fejlesztőjének, a Yacht Club Gamesnek a következő játéka.
A Knowledge-nak adott interjújában a Yacht Club társalapítója, Sean Velasco kiemelte a játék egyszerű vezérlési rendszerét, amelynek célja, hogy valami régit vegyen át és újragondoljon. Velasco szerint vannak korlátai, de éppen ezek a korlátok adják a játék élvezetét. Szerinte ma már minden játékban van parry. Játszott a DOOM: The Dark Ages-szel, és még abban is vannak Dark Souls-elemek. Nem akartak a fejlesztők valami egyszerű kitérő-gördülést csinálni. Megpróbálnak valami régit átalakítani, és valami érdekeset csinálni belőle. Ennek érdekében Mina mozgékonysága korlátozott; ugorhat és áshat, a többi pedig arról szól, hogy megteremtse azt a semleges teret, és úgy érződjön mint a Castlevania vagy a Bloodborne. Ezekben a játékokban nincs blokkolás.
Úgy tűnik, hogy a Yacht Club célja az, hogy olyan módon egyensúlyozzon a különböző hatások között, ahogyan azt a Shovel Knight is tette, amely a retro előtt tisztelgett, miközben új ötleteket is hozott. Velasco ezt a játékmechanikai ötletek oda-vissza cserélgetését nagyszerű párbeszédnek nevezte, megjegyezve, hogy az összes játékmechanika konvergál. Akár szeretjük, akár utáljuk a parry mechanika mindenütt jelenlétét, ez a fejlesztők közötti közvetett párbeszéd vezetett egy ilyen játékhoz, amelyet egyformán inspiráltak a NES klasszikusok és a modern Soulslikes játékok.
A Mina The Hollower megjelenési dátuma jelenleg nem ismert, de bízhatunk a stúdió tudásában.
Forrás: PCGamer, GamesRadar



