Két Ubisoft stúdiót is leépítések értek! [VIDEO]

Az egyik a RedLynx, a másik pedig a Massive Entertainment, és főleg utóbbi magyarázkodása tűnik viccesnek.

 

Kezdjük a RedLynx (Trials Rising) csapatával, ahol 60 ember veszíti el állását a mobilra való átállással. Az Ubisoft bejelentette a RedLynx átszervezésére vonatkozó javaslatát, amely része a vállalat globális törekvéseinek, amelyek célja a egyszerűsítés, a költségek csökkentése, valamint a prioritások és a hatékonyság javítása a vállalat világszerte működő stúdióhálózatában. A javaslatról való döntés meghozatala előtt az Ubisoft RedLynx kollektív tárgyalások keretében egyeztetni fog a kérdésben a munkatársaival. A kollektív tárgyalások elsősorban a gyártási és adminisztrációs csapatokat érintik, és nem érintik az Ubisoft Snowdrop engine-jén dolgozó technológiai csapatot.

A tárgyalások október 30-án kezdődnek és várhatóan november végére zárulnak. Ha a javaslat megvalósul, az maximum 60 álláshely megszűnését eredményezné. A javasolt változtatások eredményeként az Ubisoft RedLynx a többplatformos felépítésről a kis képernyőkön specializálódott stúdióra helyezné át a hangsúlyt, hogy fenntartható sikert érjen el és optimalizálja erőforrásait a stúdió egyedülálló szakértelmének legjobb kihasználása érdekében – kezdve a stúdió által vezetett két, még be nem jelentett mobil projekttel.

„Ez a javaslat a nehéz döntéseket tükrözi, amelyeket meg kell hoznunk, és alapos megfontolás után született. Tisztában vagyunk ennek a bejelentésnek a súlyával, és elismerjük, hogy ez a javaslat hatással lehet az egyénekre és a csapatokra. Biztosak vagyunk abban, hogy a javasolt változtatások mellett a RedLynx továbbra is jelentős szerepet fog játszani az Ubisoft jövőjében – előmozdítva a technikai kiválóságot a mobil eszközökön, és erősítve az Ubisoft kereszt- és többplatformos képességeit a kis képernyőkön, hogy bővítsük közönségünk elérhetőségét,” írta Celine Pasula, az Ubisoft RedLynx ügyvezető igazgatója.

A Massive Entertainment a Twitteren közölte, hogy ők sem úszták meg. Nem csoda: az Avatar: Frontiers of Pandora és a Star Wars Outlaws sem érte el sem kritikailag, sem az eladások tekintetében azt, amit a Ubisoft elvárt a csapattól. Pedig a Snowdrop engine egészen korrekt, ugyanis vizuálisan tényleg nagyon jó az imént említett két játék. Csakhogy ettől még nem lesznek szórakoztatóak…

„Folyamatos fejlődésünk és hosszú távú tervezésünk részeként nemrég átszerveztük csapatainkat és erőforrásainkat, hogy megerősítsük útitervünket, és biztosítsuk, hogy továbbra is a The Division franchise-ra és a játékainkat működtető technológiákra, köztük a Snowdropra és az Ubisoft Connectre összpontosítsunk. Az átmenet felelősségteljes támogatására önkéntes karrierátmeneti programot vezettünk be, amely lehetőséget ad a jogosult csapat tagoknak, hogy saját feltételeik szerint tegyék meg következő lépésüket egy pénzügyi és karrierbeli támogatást is magában foglaló átfogó csomaggal. A Massive Entertainment továbbra is teljes mértékben elkötelezett az útiterve iránt, és elkötelezett amellett, hogy nagyszerű élményeket teremtsen a játékosok számára világszerte, beleértve a The Division 2-t, a The Division 2: Survivors-t, a The Division Resurgence-et és a The Division 3-at. Ezek a projektek erőteljesen, céltudatosan és ambiciózusan folytatódnak, és alig várjuk, hogy a jövőben többet is megoszthassunk róluk,” írta a Massive, egyetlen szóval sem felhozva a leépítés kifejezést…

Elég szomorú, ami a Ubisoft körül történik…

Forrás: WCCFTech, WCCFTech, Ubisoft

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

theGeek TV