Az ázsiai akció-RPG, amitől leesik az állunk – a Project TAL első játékmenete már most lenyűgöz [VIDEO]

Ázsia ismét szóhoz sem hagy jutni: alighanem ez a legszebb sötét fantasy akció-RPG jelenleg. A Project TAL megkapta az első gameplay előzetesét, a megjelenés pedig 2027-re van belőve PC-re és még meg nem nevezett konzolokra.

 

A héten a dél-koreai MADNGINE (fejlesztő) és a Wemade Max (kiadó) új trailert tett közzé egy elegáns akció-RPG-hez: az egykor TAL: The Arcane Lands néven bejelentett projekt mostantól Project TAL címen fut. A videó előrenderelt jeleneteket és játékmenet-részleteket vegyít, és néhány általános információt, valamint egy tervezett időablakot is megoszt.

A YouTube-leírás szerint a Project TAL „egyjátékos, nyílt világú akció-RPG, amely mély beleélést, stratégiai harcot és gazdag történetmesélést kínál. Utad során különleges társak kísérnek — saját képességekkel, személyiségekkel és harcstílusokkal —, akik veled együtt fejlődnek, és befolyásolják a sztori alakulását.”

Kiemelt játékelemek:

  • Szörnyekre mászhatsz fel, hogy kíméletlen rohamokat indíts.
  • Testrészeket szegezhetsz a helyükre, így gyengítve vagy feltételekhez kötve őket.
  • Dinamikus ellentámadásokat és kooperatív kombókat indíthatsz.
  • A szövetséges NPC-k valós időben reagálnak a tetteidre.

A trailer alapján a képlet a Monster Hunter, a Dragon’s Dogma vagy a Black Myth: Wukong irányába mutat: nagyobb főellenfelek, CPU által irányított, értelmesen együttműködő társak és dél-koreai folklór-motívumok fűszerezik a felfedezést.

 

Fejlesztés és megjelenés

 

Még korai végkövetkeztetéseket levonni, hiszen a játék 2027-re céloz, PC-re és — egyelőre meg nem nevezett — konzolokra. A fejlesztés Unreal Engine 5-ben zajlik. E sorok írásakor nincs hivatalos weboldal vagy Steam-oldal; követni viszont lehet a projekt YouTube-csatornáját.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)