A hype-vonaton robogó lövölde ugyanazt vállalja be, amit 11 éve a Destiny is megtett — és emlékszünk a végeredményre. Az Embark Studios szerint a ARC Raiders „tízéves” tervei kizárólag a játékosbázis visszajelzésein állnak vagy buknak.
Finisébe ért az Embark Studios következő nagy dobása, az ARC Raiders. A The Finals alkotóinak PvPvE lövöldéje több nyílt teszt és egy Marathon-nal vívott „fej-fej melletti” versengés után október 30-án érkezik konzolokra és PC-re. A párhuzam a Bungie-val itt nem ér véget: az Embark nem rövid távú ígéreteket puffogtat, hanem hosszú üzemidőre alapozna, legalább egy évtizedre tervezve a projektet.
A TwitchCon egyik adásában Virgil Watkins, az Embark dizájnigazgatója elmondta, házon belül mindig is „tízéves játékként” tekintettek a ARC Raiders-re. Ez az ambíció eleve meghatározza, milyen tempóban és mennyiségben szeretnének új tartalmakat szállítani. Watkins ugyanakkor hangsúlyozta: előbb meghallgatják a közösséget, és csak utána merevítenek menetrendet – a fejlődés ütemét a játékosok reakciói szabják meg a rajt után.
A „10 év tartalom” a játékosoktól függ
A kreatív vezető hozzátette, konkrét poszt-launch csomagokat egyelőre nem részleteznek, mert a tervek gyorsan változhatnak, és felesleges elvárásokat szülnének. Annyit megerősítettek, hogy idővel új pályák, ellenfelek, fegyverek és küldetésszálak érkeznek, hogy frissen tartsák az élményt.
Az indulást követő első hetekre már van extra tartalom a tarsolyban, ám ezután minden a kezdeti fogadtatáson múlik. Az Embark előbb megfigyeli, hogyan játszanak az emberek, mi köti le őket, és miként működnek a rendszerek, mielőtt hosszabb távú döntéseket hozna.
Nem új keletű a „tíz évig élő” ígéret: a Destiny is ezzel startolt, majd három évre rá jött a Destiny 2. Az Embark szerint viszont a The Finals-ban szerzett rutin és más stúdiók hibáiból tanult leckék segíthetnek egy tartósabb, koherensebb és fenntarthatóbb modell felépítésében.
Forrás: 3djuegos



