Battlefield 6: a problémákra való reagálás órás analógiája

Kissé érdekes hasonlatot alkalmazott a Battlefield 6 egyik vezető beosztású fejlesztője az élő szolgáltatású (live service) játéka kapcsán felmerülő problémák kezelésével kapcsolatban.

 

Volt egy rövid, gyönyörű pillanat, amikor mindenki boldognak tűnt a Battlefield 6 iránt. Voltak panaszok a térképek méretére és a játékmenettel kapcsolatban, de a modern katonai lövöldözéshez való visszatérés és a hatalmas pusztítás még a legcinikusabb multiplayer FPS-rajongókat is meggyőzte. De aztán megjelent a battle royale mód, a Redsec, és a live service gépezet mozgásba lendült egy csalódást keltő új pályával és heti kihívásokkal, amelyek kötelezővé tették a battle royale játékot, véget vetve ezzel a Battlefield 6 mézesheteinek.

A Battlefield Studios sietve igyekezett megoldani ezeket a problémákat, miközben a Steamen az értékelések vegyesre (Mixed) romlottak, így a Battlefield 6 fejlesztői is foglalkozni kezdtek a helyzettel. Az IGN-nek nyilatkozva Justin Wiebe tervezési igazgató biztosította a játékosokat, hogy a stúdió mindig figyel. Wiebe a csapat megközelítését is felhozta, amellyel a közösség által felvetett problémákra reagálnak egy live service forgatókönyvében. De a közösség által felvetett problémák kezelését egyensúlyba kell hozni a játék meglévő ütemtervével.

„Amint a játék elrajtolt, voltak olyanok, akik mindenféle játékosok közötti kommunikációt figyeltek, jegyzeteket készítettek, és azt mondták, hogy ezt live service-ben terveztük megvalósítani, de úgy halljuk, hogy ez problémát jelent a közösség számára. Akkor beszéljük meg. Nézzük meg, hogyan tudjuk ezt prioritásként kezelni. Mindig azt mondom, hogy a live service-ben ketyeg az óra. Minden alkalommal, amikor egy játékos problémát jelent, elindítod az órát, és megméred és értékeled az idődet a játékos számára, hogy biztos lehess benne, hogy a játékos és a közösség tudja, hogy figyelünk rájuk, és meg fogjuk tenni, amit tudunk, hogy reagáljunk.

Ezt a jövőbeli ambícióinkkal is összevetjük, az összes különböző tartalommal és élménnyel, amit a live service-ből szeretnénk létrehozni, mert ez csak az élmény kezdete, és biztosak akarunk lenni abban, hogy foglalkozunk a játékosok visszajelzéseivel, és új, izgalmas élményeket is hozunk nekik. Amikor pályafrissítéseket végzünk, és sok időt fordítunk a pálya kidolgozására, biztosra akarok menni, hogy az hozzáad a játékosok élményéhez. Hogy ne csak egy gyors kozmetikai változtatás legyen, ugye? Hogy legyenek új, szórakoztató dolgok, amiket felfedezhetnek. Hogy új és értelmes módon gazdagítsa a játékmenetet,” mondta Wiebe.

Wiebe nem mondott semmit sem a Battlefield 6 jövőbeli pályáiról, de ez talán azért van, mert egy új pálya, az Eastwood a jövő héten érkezik.

Forrás: PCGamer, IGN

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)