Horizon Steel Frontiers: a Monster Hunter ihlette az Ncsoft spinoffját!

Bár a franchise ismerős, de ez nem egy egyjátékos cím lesz, hanem egy MMORPG… és ebben azért az Ncsoftot jártasnak nevezhetjük.

 

A Horizon Steel Frontiers bejelentése számos kérdést vetett fel mind a franchise, mind a műfaj rajongói számára. Pontosan hogyan fog működni? A Horizon-játékok kizárólag egyjátékos címek voltak, kivéve a spinoffot, a Lego Horizon Adventures-t. Az IGN néhány választ kapott Lee Sunggu felelős producerrel készített interjújában. Elismerte, hogy a Capcom Monster Hunter franchise-ában szereplő kooperatív vadászat nagy hatással volt a Steel Frontiers-re, ami egy MMORPG lesz, és ennek helyszíne a Guerrilla Games által létrehozott világ. Így nem meglepő, hogy Lee a városokat és a céheket említi a játék kulcsfontosságú elemeiként.

„A Monster Hunter mindenképpen az egyik legfontosabb inspirációja volt a Steel Frontiers-nek. Amikor elkezdtük kibővíteni a Horizon alapkoncepcióját, azaz a hatalmas gépek vadászatát egy többjátékos élménnyé, a Monster Hunter franchise kooperatív vadászati rendszere természetes referenciapontnak tűnt. A kezdetektől fogva logikusnak tűnt a Horizon gazdag világának és a vadászati akció műfajának ötvözése. Ha ehhez hozzátesszük a Horizon egyedülálló gépi ökoszisztémáját, a részek eltörésének mechanikáját és a mély történetmesélést, akkor valami igazán különlegeset kapunk, egy olyan élményt, amely egyedülállóan a Steel Frontiers-hez tartozik.

A Horizon Steel Frontiersben a városok és a céhek jelentik a közösség igazi szívét. A városok központi csomópontként működnek, ahol a játékosok összegyűlnek, felkészülnek a vadászatra, és természetesen kapcsolatba lépnek egymással. A terepen spontán csapatot alkothatsz a találkozott játékosokkal, vagy összefoghatsz velük egy előre megtervezett, stratégiai kooperatív játékban, hogy legyőzzétek a nehezebb gépeket. Ezek a pillanatok (legyenek azok váratlanok vagy gondosan összehangoltak) segítik a játékosok közötti kötelékek erősítését. Természetesen támogatjuk az MMORPG-ktől elvárt összes alapvető közösségi funkciót, mint például a barátlisták, a csevegés és a csapatrendszerek, hogy a játékosok zökkenőmentesen kommunikálhassanak és együttműködhessenek,” mondta Lee.

A felelős producer a harcrendszer változásairól is beszélt. Míg a Guerrilla egyjátékos játékai híresen a távolsági harcokra koncentrálnak, a játékmenetből már látszik, hogy ez sokkal inkább a közelharcra fog összpontosítani, és a játékosoknak el kell dönteniük, mikor kell kitérniük, és mikor kell megtámadniuk a gépeket. MMORPG-ként a játék kis csapatokat és közepes méretű rajtaütéseket fog támogatni, mert az igazán nagy léptékű rajtaütések zavarosak lennének ebben a típusú harcban. Annak ellenére, hogy a Guerrilla a bejelentő videóban némi versengést ígért a törzsek között, Lee szerint a tartalom középpontjában a PvE elemek állnak. Aloy vagy más karakterek esetleges megjelenéséről nem esett szó. Lee viszont megerősítette, hogy a játékot az Unreal Engine 5 hajtja, nem pedig a Decima Engine.

A Horizon Steel Frontiers 2026 végén vagy 2027 elején jelenik meg Androidra, iOS-re és PC-re, de az Ncsoft reménykedik, hogy PlayStation 5-re is meg fog jelenni.

Forrás: WCCFTech, IGN

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)