Eredetileg egy kicsit felnőttebb irányt is felvehetett volna az epizodikus játék, de a fejlesztők meggondolták magukat…
A romantika a játékokban vitatott téma. Egyesek szerint az Obsidianhoz hasonló fejlesztőknek igaza van, hogy leértékelik a romantikát, míg mások a Baldur’s Gate 3-at dicsérik a szexualitásáért. Vannak, akik általában több csókot és kevesebb gyilkolást szeretnének látni, és ennek az alkalmazása volt az egyik dolog, amit élvezhettek az Adhoc Studio szuperhősös munkahelyi vígjátékában, a Dispatchben. De bár a Dispatch nem tartózkodik a meztelenségtől, nem megy olyan messzire, amennyire lehetne. A Dispatch írója, Pierre Shorette nemrég az Inverse-nek elmondta, hogy határozottan kivágtak néhány szexjelenetet, amit visszagondolva nem kellett volna. Talán egy nap megnézhetjük ezekat.
Nem ez volt az egyetlen dolog, amit ki kellett vágniuk. A fejlesztőcsapatban nincs olyan tag, akinek ne lenne egy hosszú listája azokról a dolgokról, amelyeket szeretett volna még csiszolni a játékban, vagy amibel bővített volna. A Dispatch animációja messze felülmúlja azt, amit általában a játékokban látunk, nem egy tévéműsort is lepipálva, ám ez nem olcsó mulatság. Shorette szerint az Adhoc még mindig egy indie stúdió, és szerinte az emberek ezt elfelejtik, mert olyan jól megy és olyan jól néz ki. De mivel jól néz ki, a játék másodpercenkénti fejlesztése nagy költség.
A Dispatch iránti érdeklődés nagy volt, és az első 10 napban több mint egymillió példány kelt el belőle. Különösen jól működik rövid videókban, és az epizodikus jellege (a megjelenések között csak egy hét telik el) segített abban, hogy továbbra is a beszélgetések témája maradjon. Ez a siker meglepetés volt az Adhoc számára. Shoerette nem számított ilyen nagy érdeklődésre. Valószínűleg ezért nem terveztek több romantikus lehetőséget, mert nem tudták, hogy ez ilyen jelentős része lesz az emberek élményének.
Míg az Adhoc következő játékát a Critical Role Exandria nevű fantasy világában játszódik, a Dispatch második évadja is lehetséges.



