Párizs: Reklámfelfüggesztések a terrortámadások után!

A november tizenharmadikán bekövetkezett terrortámadásoknak még mindig bőven van hatásuk, sőt, most kezdődik igazán az érzékelhető fázisa a történteknek a videojátékok területén. Több kiadó ugyanis úgy határozott, hogy az erőszakot tartalmazó játékaival (ráadásul mindegyik shooter műfajú) kapcsolatos marketingtevékenységeiket a gyász ideje alatt felfüggesztik. A két kiadó az Activision és a Ubisoft, utóbbiak ráadásul hazai pályán döntöttek úgy, hogy szolidaritásukat kifejezik és nem reklámoznak Franciaországban.

A Ubisoft a december elsején érkező Rainbow Six Siege reklámozását függesztette fel, míg az Activision a már két hete megjelent Call of Duty Black Ops III-mal tette ugyanezt november tizennegyedike és tizenhatodika között. A Bethesda is beszállt, ők tizennyolcadikáig nem promotálták a Fallout 4-et.

Tiszteletre méltó húzásnak tartjuk, hogy a gyász ideje alatt félretették a pénzre hajtó tevékenységeiket a kiadók, hogy szolidaritásukat ki tudják a lehető legszebb módon fejezni.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu