Ugye november utolsó pénteke volt a Black Friday, avagy Fekete Péntek, amely során extrém leárazásokkal próbálnak a kereskedők nagyobb profitra szert tenni, miközben az emberek szó szerint képesek agyatlanul egymás lábára/fejére/sejhajára taposni, hogy megkaparintsák például azt az utolsó akciós TV-t. (Khm, magyar példa.)
Most viszont kiderült az idei eredmény. Azok után, hogy a 2014-es évet az Xbox One nyerte, az Infoscout adatai szerint – akik 300 ezer vásárló vásárlásaiból kiindulva végezte el a felmérést – az idei év eme napját ezúttal a PlayStation 4 vitte el.
A 18-35 éves korosztályban a Sony 48 százalékos eredményt mutathat fel, míg a Microsoft 32, a Nintendo pedig 19 százalékot produkált. Ami érdekességnek tűnik, az a 36-55 éves korosztály, ahol kiegyenlítettebb eredmények születtek. Itt az Xbox 37, a PlayStation 33, a Nintendo (érdekes elnevezések ezek…) pedig 30%-ot pakolt össze. A fiatalabbak között tehát úgy tűnik, hogy a Sony a preferált márka, ám az idősebbek inkább a Microsoft és a Nintendo felé fordulnak.