Remedy: „A Quantum Break nem véletlenül lett olyan, amilyen!”

A tavalyi Xbox One/PC-s játék egy kísérlet volt.

Sam Lake. Mond valamit a név? Nos, a Remedy Entertainmentnek többek között az arcát is kölcsönözte a finn író, így az első két Max Payne játékban jóformán Sam Lake figuráját vehettük irányításunk alá (meg tömhettünk bele egy tonna fájdalomcsillapítót). A Quantum Break esetében is az írói szerep (és a forgatókönyv is, hát még a rendezői poszt) az ő nevéhez fűződött, és az Alan Wake mögött is íróként közreműködött.

Lake, aki szerint a játékok és a filmek egyszer komolyabban egymás karjaiba fognak hullani a Tribeca Games Festivalon az alábbiakat mondta: „Igen, úgy vélem, hogy a két műfaj valami meglepővé egyesülhet. Csakhogy nagy a választék a két médiumban, így választhatunk közülük, mintha egy édességboltban lennénk. Megvan az a luxus, hogy sokféleképpen szórakozhatunk, és bár nem hiszem, hogy komolyabban egymáshoz kellene kötni a kettőt, de ha bekövetkezik, meglepő lesz a két műfaj egyesítése.”

Nem véletlenül lett filmszerű a Quantum Break (mondjuk talán ötven gigabyte is volt a filmjelenetek összessége) – Sam Lake tehát kísérletezett. Lehet-e ennél jobbat összehozni? Biztosan. Talán pont a Remedy Project 7-je hozza el azt.

Quantum Break tesztünket itt olvashatjátok el.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu