Tekken 7: az Unreal Engine 4 miatt van input lag

Katsuhiro Harada, a franchise atyja szerint nem bennük (és bennünk) van a hiba…

Korábban már írtunk arról, hogy az input lag a PlayStation 4-en nem valami jó a Tekken 7-ben (főleg összevetve más bunyós játékokkal a platformon). A Bandai Namcos Michael Murray, a játék tervezője szerint () nincs szó semmiféle 8 képkockányi bufferről (kb. ennyi idő, mire a gomb lenyomása és a kivitelezés között eltelik) a játékban. Harada is megszólalt az ügyben (): szerinte az Unreal Engine 4, amit a Tekken 7 is használ, „megeszik” 3-4 képkockát, és szerinte a korábban általunk is bemutatott input lagot mérő rendszer sem jó.

A fejlesztők tehát az Epicre, az Unreal Engine létrehozóira mutatnak…

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)