A Resident Evil: Operation Raccoon City fejlesztői nem emiatt a spin-off miatt dobták be a törölközőt.
Öt éve már, hogy megjelent ez a játék, amin a Star Wars: Battlefront 3-hoz köthető töltőképernyők is voltak a lemezen. Andy Santos, a játék rendezője (most az Atomicomnál, a JCB Pioneer: Mars fejlesztőinél a design- és produkciós főnök) a Game Watchernek elárulta, hogy ez igaz, és végül emiatt is került a Star Wars: Battlefront 3 törlésre azok után, hogy a Free Radicaltól átvették a stafétát.
„Bár volt néhány elég rossz teszteredményünk, az Operation Raccoon City Japánban listavezető volt. Ezután a második Capcomos játékunk törlésre került, mert Star Wars assetek voltak a lemezen. Ezt is a hírekből tudtam meg – bementem dolgozni és a nap végén jöttem rá arra, hogy a következő projektünkön nem a Capcommal fogunk dolgozni,” mondta Santos.
A korábban a SOCOMok mögött is álló Slant Six emiatt 25%-kal kellett leépítenie magát 2012 júniusában, majd 2013 áprilisában még inkább meg kellett kurtítania a csapatot, végül pár mobilos játék után 2013 júniusában megszűntek.
Ez egy tipikus mi lett volna, ha…? történet. A Capcom akkor bevallottan akciós megközelítést akartak a Resident Evilnek (a 6 2012 őszén is ilyesmi volt), és a Slant Six Battlefrontja talán merőben más lett volna a DICE-féle változattól… és így a RE miatt került kukába egy SW játék. Fura, nem?