A Bungie, a Vicarious Visions (akik a PC-s portot végzik) és az Activision nem egy gyatra PC-portot akar adni a Destiny 2-nek.
Már tudjuk, hogy mikor indul a PC-s béta (28-án előrendelőknek, 29-én a többieknek, a vége 31-én lesz), de most már biztos, hogy pár glitchet kijavítva, módosításokkal fog ezen a platformon debütálni a Destiny franchise.
A Quickplayben a matchmaking ideje lerövidül, és a Skillen kisebb hangsúly lesz, és a Bungie ezeket azzal magyarázza, hogy így gyorsabban kerülhetünk a harcmezőre, ám így néhány erősebb ellenféllel is szembe találhatjuk ott magunkat. A Control pontszámát feltolták 75-ről 100-ra, hogy így tovább tartson a meccs és több képességet is bevethessünk (ugyanis néhány Guardian a Superjét nem is tudta használni ennyi idő alatt!), továbbá a Mercy ritkábban fog aktiválásra kerülni.
Ezzel szemben a kompetitív matchmaking tovább tart, hogy velünk hasonló szinten levő, jó internetkapcsolattal rendelkező játékosokkal kerüljünk össze, és a Bungie szerint a várakozás megéri a jobb játékélményért. A Countdownban módosítva lett az, hogy miként számítja ki a Destiny 2 a skillünket, hogy jobban kifejezze, milyen jól vagyunk képesek helytállni az ellenfelekkel szemben. Ha már skill, ez mindig figyelembe lesz véve a matchmaking során, és csapatok esetében átlagot vesznek majd. Pár glitch is ki lett javítva (végtelen super glitch, korlátlan gránát, ilyesmi).
És miben újít a PC port? Lesz például beépített FPS számláló, és lekorlátozhatjuk majd, ha buherálunk egy konfigurációs file-t (éljen a múlt?). A teljesítménymérő szoftverek működni fognak, de amik overlay-jel érkeznek, azok ugye nem fognak futni a játékon belül (erről korábban írtunk).
A Destiny 2 PC-n október 24-én, míg PlayStation 4-en és Xbox One-on szeptember 6-án indul.