Cliff Bleszinski szerint nem szabad még leírni a játékát.
A PlayStation 4-re és PC-re a héten megjelent online FPS-t Steamen eddig elég pozitívan értékelték a felhasználók, ám nem nagyon játszanak CliffyB új projektjével. Ő az Eurogamernek adott interjújában kifejezte, hogy nem rövid távra terveznek.
„Ez egy maraton, nem egy sprintfutam. Inkább lennék egy agyonhypeolt játék, amit lassan megszeretnek az emberek, mint inkább egy olyan cím, amit túlhypeol mindenki, majd csalódik. Szerintem ezért is olyan pozitívak a Steames kritikák. Folyamatosan próbáljuk a figyelmet felkelteni és a játékot támogatni. Ha megnézed a League of Legendset, az eredetileg egy Warcraft 3 modra épült, ami lassan, de biztosan kivirágzott azzá a kiváló dologgá, ami ma is. Inkább egy lassan felépülő játék lennék egy AAA hypemasina helyett, amit k_rva sokan játszanak az első hónapban, majd exponenciálisan kevesebben, hogy aztán jövőre új rész jöjjön ki.” (Burkolt Call of Duty utalás?)
Szerinte a nyilvános alfa hiba volt, mert nem fejezte ki normálisan, hogy mit is akart volna Bleszinski elérni a játékával. Hozzátette még azt is, hogy az eredeti bejelentés, miszerint free-to-play játék lenne a LawBreakers (végül nem lett az!) is negatívan hatott ki a játékra, ugyanis az FPS-sel játszók eléggé cinikusak ezzel a megközelítéssel: fegyverkölcsönzésre, folytonos lehúzásra, és 60 dolláros, teljes árú játékokban is mikrotranzakciókra számítanak.
Bleszinski végül még azt is mondta, hogy a Boss Key Productions még tartogat rövid távon meglepetéseket a tarsolyában, így egy új karakter, új pályák, játékmódok is érkezni fognak a PlayStation 4-es, PC-s shooterbe.