A Wolfenstein II: The New Colossus egyik fejlesztője elárulta, mit gondol erről.
A MachineGames senior tervezője, Arcade Berg a GameWatchersen elárulta a véleményét arról, hogy miért is nincs mostanában olyan sok single player FPS.
„Személyes szemszögből főleg a pénz miatt nincsen [több belőlük]. Egy jó, korrekt multiplayer játék nagy pénzforgalmat generál, és az emberek elmondják a barátaiknak, hogy szerezzék be, hogy aztán együtt játszhassanak. Egy konzolos multiplayer esetében meg kell őrizni a lemezt a játék érdekében, de egy egyjátékos címet az emberek visszavihetnek a boltba vagy elcserélhetik, amint befejezték, és persze a fejlesztő/kiadó ezekből az üzletelésekből nem lát jövedelmet. Ez nem a fogyasztó hibája, de sok ilyen szemszög is üzletileg számításba kerül.
A technológia is közrejátszik. Mostanában már elterjedt a szélessávú internet, ami a környezetet [a játékiparban] megváltoztatta. Sok fejlesztő még mindig kreatívan szeret egyjátékos kampányt csinálni, mert így tudod tényleg előadni a történetet. A MachineGames csak ilyen játékokon dolgozik, de a multi is izgalmas és legalább olyan szórakoztató!”
Szóval a pénz beszél, a játékos ugat. Ehh. Legalább a svéd MachineGames komolyan veszi azt, amit csinál – október 27-én érkezik is a következő játékuk, a Wolfenstein II: The New Colossus PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: GameWatchers