A Monster Hunter World nem fog loot boxokat használni

Ryozo Tsujimoto, a sorozat producere szerint nem illenek bele ebbe a műfajba.

A GameSpot interjút készített Ryozo Tsujimoto-val, a Monster Hunter sorozat producerével, amelyben arról beszélt, hogy a loot boxok nem illenek bele a Monster Hunter World jelenlegi modelljébe.

„Szerintem a Monster Hunternek már egy nagyon tiszta és világos jutalomrendszere van: amikor megölsz egy szörnyet, nem tudod, hogy konkrétan mit fogsz cserébe kapni. Van olyan ritka kincsek, amelyek sohasem jutnak a birtokodba, illetve olyanok is, amelyekre nincs is szükséged, mert már egy csomó van belőlük nálad.” – magyarázta Tsujitimoto. „Rengeteg jutalom is jár a küldetésekért, egyesek közülük standard jutalmas, mások véletlenszerűek és kisebb, vagy nagyobb a lehetősége, hogy megkapjuk ezeket.”

„Mindez tehát azt jelenti, hogy így is, úgy is kapsz jutalmat, teljesen felesleges az egészbe a mikrotranzakciókat belekavarni. A mi célunk az, hogy az emberek játszanak a játékunkkal, és élvezzék, ahogy elérik az eredményeket, ahelyett, hogy átugranák az egészet és fizetnének a jutalomért.”

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu