Az Electronic Arts csak azért sem akarja maga mögött hagyni a Battlefront II-ben a monetizációt…
Ennek ellenére október 31-e óta a cég részvényeinek értéke úgy 12%-ot zuhant 119,6 dollárról 105,55 dollárra, ami úgy három milliárd dollárral csökkentette a cég értékét. Egy hónap alatt jó 800 milliárd forintot így elszórni még errefelé is ritkaság, de az EA összehozta – legalább addig egész jó évük volt (lásd második kép).
Blake Jörgensen, az Electronic Arts pénzügyi főnöke a Credit Suisse befektetői konferenciáján viszont ezt nyilatkozta: „Nem adjuk fel a mikrotranzakciót. Tanulunk és a közösségre hallgatunk, hogy miként lenne a jövőben érdemes működtetni [a monetizációt], és biztosan nem változtatjuk meg a stratégiánkat. A jó hír az, hogy ez az egyik legjobb játékunk, amit valaha összehoztunk, és ezt azoktól halljuk, akik valóban játszanak vele. A játékosok megtartásának aránya napról napra jobb az eddigi játékainknál, a játék mélysége és mérete elképesztő, és a következő hetek során több tartalmat adunk majd hozzá, mint eddig bármelyik másik címünkben.”
A kozmetikus mikrotranzakciókról (Overwatch lootboxok, ilyesmire tessék gondolni…) is nyilatkozott egyet: „Ha egy csomó kozmetikus dolgot csinálsz, megsértenéd a [Star Wars] kánonját. Darth Vadernek nem sok értelme lenne fehérben, csak feketében… és szerintem nem szeretnétek, ha rózsaszín lenne (és nem sértő szándékú vagyok a színnel).”
Csakhogy ezt a kijelentést már meg is cáfolták a játékosok… ugyanis már felfedeztek a Star Wars: Battlefront II-ben egy rejtett karaktertestreszabás-menüt. A lenti videó is ezt mutatja, és további képeken itt lehet felfedezni. Esélyes tehát, hogy az Electronic Arts átválthat a Blizzard modelljére, hogy csituljanak a kedélyek. Ez lenne a legcélszerűbb nekik… talán.
Forrás: WCCFTech, WCCFTech, VG247