A Spider-Man művészeti vezetője imádja a játék felfedezős részét

Azért Jacinda Chew nemcsak játszott, dolgozott is: a PS4-es játék végső borítója rövidesen elkészül.

New York utcái felett keresztüllibbeni, egyik épülettől a másikig lendülni minden Spider-Man rajongó álma. Aki eddig olyan szerencsés lehetett, hogy kipróbálhatta a játékot, az a Pókember jól ismert ide-oda repülését is megtapasztalhatta New York felhőkarcolóinak szédítő magasságaiban. „Amit igazán imádok a játékban, az az utca szintjéig való alámerülés, aztán az utolsó pillanatban, még a földet érés előtt ismét a magasba lendülök.” – mesélte az Insomniac Games művészeti vezetője.

„Imádom, ahogy szinte szó szerint szédülök a repüléstől!” – tette hozzá.  És hogy mi történik, amikor elvéted a hálóvetés ritmusát, és akaratunk ellenére a mélybe zuhanunk? Persze, nem lesz semmi bajunk, elvégre Pókemberről van szó, de elég rossz érzés ennyire bénázni Spidey-val, főleg, ha élőben közvetítjük a játékot. „Persze, földet érünk… de hát én Spider-Man vagyok, szóval stílusosabb akarok lenni… A földet érés unalmas.” – folytatja a hölgy. „Szóval azt javaslom, hogy elegánsan játssz – ettől sokka a sokkal szórakoztatóbb lesz Spider-Mannek lenni!”

Emellett Ms. Chew azt is hozzátette, hogy rövidesen elkészül a játék végleges borítója.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu