Miért hagyta el a Naughty Dogot a The Last Of Us rendezője?

Bruce Straley elárulta az indokot, ami a Naughty Dogtól való távozását eredményezte.

A Kotaku Splitscreen podcastjében tűnt fel Straley, aki legutóbb a The Last Of Us rendezője és az Uncharted 4: A Thief’s End társrendezője volt Neil Druckmannal (aki pedig a The Last of Us: Part II-n dolgozik). Ezt mondta:

„Felbukkant az Uncharted 4, és úgy érzem, különbség van aközött, amit magadnak csinálsz szenvedélyből (saját teóriáim voltak, amiket ki akartam bővíteni az első két Uncharted és a The Last of Us fejlesztése között), és amit nem, és az Uncharted 4 egyre inkább olyan volt, hogy „miként csinálom ezt meg a csapatnak és a cégnek?”.

Meg kellett jelentetnünk a játékot, és jónak kellett lennie, hogy ne sározza be a Naughty Dog nevét. Visszatekintve úgy tűnik, hogy a [társrendezői] szerepet azért vállaltam el, hogy a csapatnak és ne magamnak kedvezzek… két év kellett annak a szörnynek az elkészítéséhez, ami végül is az eddigi legnehezebb projektem lett.” Összehasonlításképp: a The Last Of Ushoz négy év kellett (2009-2013)!

Az eltávozása mögött nem a Naughty Dog és nem annak játékai állnak – egyszerűen úgy érezte az Uncharted 4: A Thief’s End megjelenése után, hogy ráférne egy kis pihenő. Röviden és tömören: inkább kötelezettségként stresszelt a fejlesztéstől ahelyett, hogy élvezetből csinálná.

Forrás: Kotaku

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu