A Cyanide fejezetekre osztva fogja megjelentetni a játékot PS4-re, Xbox One-ra és PC-re.
A Cyanide az egyik legismertebb francia fejlesztőcsapat a legtermékenyebb cég a játékiparban. A francia team emellett arról is ismert, hogy nagyon változatos repertoárt mutat fel a különféle játéktípusok terén, hiszen lopakodós, stratégiai, társajáték, vagy bicikliverseny egyaránt szerepel a portfóliójukban. A mostani játékukban ismét bebizonyítják, hogy mennyire képesek újítani: a The Councilről szó, amely a 19. században, egy rejtélyes szigeten játszódik, melyen olyan híres történelmi karakterek találkoznak, mint George Washington, vagy Napóleon egy Lord Mortimer nevű figura hatalmas házában, különféle partik során.
A játékban egy Louis de Morat nevű karaktert irányítunk, aki állandóan látomásoktól szenved, ugyanakkor egyetlen célja van: meg akarja tudni, mi történt az anyjával, Sarah de Morattal, aki Lord Mortimer szigetéről nyom nélkül tűnt el.
Hmm… Nyomozás? Rejtély? Epizodikus játékstruktúra? Igen, nem vitás, hogy olyan produkciókra emlékeztet majd a játék, mint a Telltale-címek, vagy a Life is Strange a Dontnodtól – ezt a fejlesztők sem tagadják.
A játékosnak a házban való látogatás során kell kihasználnia a diplomata, detektív, vagy médium képességeit, melynek köszönhetően fokozatosan ismerjük meg a vendégeket és kinyomozzuk a történetüket, illetve annak okait is, hogy mit keresnek a szigeten.
Bár a játékot fejezetekre osztva árulták, ugyanakkor a játékos háromféleképpen használhatja majd Louis képességeit, így tetteinknek sokféle kimenetele lehet, amely természetesen növeli majd a cím újrajátszhatóságát is – feltéve, ha meg akarjuk ismerni a történet elágazásait.
A kaland egyébként horrorelemekkel is kecsegtet majd, mivel a házban valamilyen sötét és démoni erő munkálkodik, amely a sátáni rituálék eredménye.
A játék megjelenése még TBA, ami elég furcsa és egyben vicces is, lévén a még ebben a hónapban, februárban tervezik kihozni. Oh well… Pár nap múlva többet fogunk tudni…