Az Assassin’s Creed jövője iránt tapogatózik a Ubisoft?

Néhányan egy kérdőívet kaphattak a francia kiadótól. Ebben az Assassin’s Creed jövőjére lehet néhány burkolt utalás.

Nem is kertelünk, hanem listázzuk a lehetséges helyszíneket:

  • A peloponnészoszi háború Athén és Spárta között (ókori Görögország)
  • Jeanne d’Arc csatái és a Fekete Halál feltűnése a százéves háború során (ez Anglia és Franciaország között zajlott)
  • A spanyol konkvisztádorok amerikai inváziója (itt a teljes Észak-Közép-Dél-Amerika hármast kell elképzelni!)
  • Vilmos angol király és Anglia invázója
  • A spanyol inkvizíció (ez az Assassin’s Creed-film környezete volt)
  • Alexandrosz (Nagy Sándor) hódításai
  • A szovjet forradalom: a cári hatalom megbuktatása
  • Dzsingisz kán és a mongol inváziók
  • A hadakozó fejedelmek csatája a feudális Japánban (Azucsi-Momojama kor, 1568-1600)
  • A viking inváziók és az ő nagy hadseregük
  • A Római Birodalom felemelkedése a mediterrán régióban
  • Hannibál római inváziója
  • A sötét középkor és Artúr király
  • A császári dinasztiák közötti konfliktusok a középkori Kínában

Elég komoly lista, ami még a XX. századra is kitér (1917), úgyhogy a Ubisoftnak vannak ötletei bőven. Ez kifejezetten igaz akkor, ha a játékmenetbeli elemek listáját is áttekintjük:

  • Hatalmas fegyverkraftolás a világban talált anyagok segítségével
  • Saját eszközök, boosterek, potionok és spellek kraftolása
  • Hatalmas képesség/skill listából való választás lehetősége, amivel a saját harci stílusunkat megalkothatjuk
  • A saját karakterünk teljeskörű megalkotása (nem, arc, testforma, stb.)
  • A cselekedeteink és döntéseink a játék világára és történetére való hatásának bemutatása
  • A fegyverünk/páncélzatunk fejlesztésének lehetősége a világban talált erőforrások segítségével
  • Az öltözékünk és fegyverünk testreszabása új színekkel, mintákkal, stb.
  • A saját páncélkészletünk összerakása úgy, hogy kiválaszthatjuk, hol mit használnánk (pl. milyen fejvédő, milyen mellkasvédő, stb.)
  • Csapattársak toborzása és testreszabása – hadsereg vagy tengerészeti sereg
  • A harci szekerünk/csatahajónk/általunk lovagolt állat fejlesztése és testreszabása
  • A lehetőség, hogy több dialógusopció közül válasszunk, ami a párbeszéd végkimenetelére és a történetre is kihat (Mass Effect – többet kell-e
  • A másodlagos karakterek, NPCk, állataink, stb. fejlesztése és testreszabása

Nos itt már elég komoly eltérések vannak – potikat és spelleket nem nagyon láttunk még Assassin’s Creed játékokban (konkrétan soha), ráadásul az általunk megváltoztatott történet (itt a dialógusos pont is idevehető) is szembe megy azzal, amit az Animus, illetve a szinkronizáció képviselt idáig a Ubisoft játékaiban. No és ott van még a karakterkészítés is, ami szintén eltérés lenne…

Persze ezek még csak puszta tapogatózások, de már biztos: a franciák felmérik a terepet.

Forrás: The Codex

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu