A Sony és a Quantic Dream ezúttal mindhárom főszereplőt részletesebben is bemutatja.
A PlayStation Blogról származnak az új információk egy rövid, de velős gondolattal – három főszereplő, egy történet. És tényleg így közelíti meg David Cage legújabb játéka az emberek és az androidok közötti konfliktusokat.
Connor egy prototípus (kódneve RK800), amit a CyberLife hozott össze. A fő célja eleinte az emberi nyomozók segítése, és egy közösségi modullal is rendelkezik, hogy be tudjon bármelyik csapatba illeszkedni. Valós idejű molekula-elemző, részletes, a bűncselekményeket rekreálni képes szimulátor – ezeket is tudja Connor, akit egy olyan nyomozó mellé küldenek, aki ki nem állhatja az androidokat. Connornak így a pszichológiáját is be kell vetnie, hogy a Hank Anderson névre hallgató társával el tudja fogadtatni magát.
Markus (kódneve RK200) egy öreg, sikeres, de sajnos a lábait elvesztett festő, Carl Manfred társa. Carl lassan megszerette az androidot, akit már-már fiaként kezel (cserébe Markus lassan az irodalmat és a zenét is felfedezi, tehát echte kultúrálódik), ezt pedig Leo, Carl tényleges fia nem szívleli. Markus egy öreg ember kezelésétől egy androidforradalom vezetői posztjáig jut a történetben. Az erőszakot vagy a békés megközelítést választja?
Kara (AX400) egy másik CyberLife-kreálmány: egy átlagos háztartási android, ami 300-nál több nyelvet tud, 9000-nél is több ételt tud elkészíteni (és itt egy kis Dragon Ball Z-s poénnal élve: messze nyolcezer fölött!), és persze babysitterként is remekül helyt áll. Egy korábbi taxis, Todd Williams birtokában van, aki egy fura és kiszámíthatatlan karakter. Korábban láttuk már, ahogy az Alice névre hallgató lányával el kell menekülniük onnan, így Kara és Alice egy lassan széteső világba lép be.
A Detroit: Become Human május 25-én érkezik, kizárólag PlayStation 4-re.
Forrás: PlayStation Blog