Shuhei Yoshida, a Sony Worldwide Studios elnöke beszélt arról, hogy túl nagyok a projektjeik ahhoz, hogy bebukjanak.
A brit MCV magazinnal folytatott beszélgetésben Yoshidsa elmagyarázta a Sony pozícióját az exkluzív PS4 címeikkel kapcsolatosan. Abszolút elismerte, hogy hatalmas mennyiségű nyomásnak vannak kitéve a projektjeiknek és azok jellegzetességeinek köszönhetően.
„Egyrészt a tripla-A vonalon olyan sokatt nőtt a technológia és a játékok ambíciója, hogy minden alkalommal óriásit kockáztatunk, amikor egy új projektbe kezdünk. Amennyiben jó a kivitelezés, az eredmény egy fantasztikus fúziója lehet a művészetnek és technológiának egyaránt, mely számos órányi interaktív szórakozást kínál hiteles karakterekkel és ötletes lényekkel.”
„A befeketések méretéből kifolyólag minden játék túl nagy ahhoz, hogy megbukjon/megbukhasson és egyben hatalmas nyomással is járnak, ha a fejlesztési fázisról és annak menedzseléséről van szó. Ezek azok a játékok, melyek segítik előrébb vinni a videojátékipart és a játékokat egyre inkább népszerűbbé tenni. Őszintén szólva szerintem továbbra is tolnunk kell tovább a határokat a tripla-A játékok esetében.”
„Másfelől viszont azt is hiszem, hogy jelenleg a független fejlesztők aranykorát éljük: az olyan eszközök, mint a Unity és az Unreal Engine tehetséges kreatív és kis csapatok számára adnak lehetőséget arra, hogy nagyszerű játékokat alkossanak meg, játékokat, melyek tovább növelhetek a videojátékosok, vagy az ilyen játékok számára fogékonyak számát. Én személy szerint nagy rajongója vagyok a független fejlesztésű játékoknak.”