A Sony, miután az előző negyedévben nyilvánossá tette a PlayStation Plus-előfizetők számát, folytatja a megkezdett tradíciót.
Tegnap már beszámoltunk a japán cég pénzügyi eredményeiről (röviden: a PlayStationt magába foglaló Game & Network Services szárnyal, de a mobilos részleg vánszorog), de most érdemes kitérni a PlayStation Plusos adatokra. (Ha már Plus, gyorsan megemlítjük, hogy ma délután publikálja a Sony az augusztusi kínálatot, amiről természetesen be fogunk számolni.)
Március végén 34,2 millió előfizetővel rendelkezett a PlayStation Plus, ám az április-június negyedévben ez a szám zsugorodott háromszázezerrel, ugyanis június 30-ával bezárólag 33,9 milliónyi előfizető volt a PlayStation 4-es online játékhoz szükséges szolgáltatásra.
Van még egy plusz adat itt: az előző negyedévben 40,6 millió játék lett kiszállítva a boltokba, és ebből 43%-ot a PlayStation Networkös, digitális értékesítés tett ki – ez a százalék megegyezik az előző negyedévhez képest (ám akkor 52 milliót hozott össze a Sony). Ezzel 737,6 millió játéknál tartanak a japánok, és ha hozzá vesszük a 82,2 milliós PlayStation 4-es terjesztési számot, az átlag elég erős: egy konzolhoz átlagosan 8,97 játék lett beszerezve. Nem rossz.
Szóval a PlayStation Plus azért még mindig erős, és esélyes, hogy a július-szeptember negyedévben is még lesz egy kis zuhanás, de kizárt, hogy ne lássunk az üzleti év végére (2019 áprilisára) növekedést.
Forrás: DualShockers