Már az E3-as bejelentő trailer elején is sejthető volt valamiféle kapcsolat a Tenchuval, de a FromSoftware legalább megerősítette ezt.
A FromSoftware közösségi menedzserét, Yasuhiro Kitaot a GamesIndustry a Gamescomon kapta mikrofonvégre, és itt elmagyarázta, hogy végülis miként lett egy új IP a Tenchuként kezdődött projektből:
„A projekt elképzelését több céghez is elvittük. Nincs meg az erőnk arra, hogy Ázsián és Japánon kívül mi magunk publikáljuk a játékunkat, és az Activision az egyik olyan cég volt, amit megkerestünk és érdeklődött a játék iránt – abszolút imádták az ötletet már a legelejétől kezdve. Igazán tiszteletben tartották az elképzelésünket, és eközben felhasználói teszteket és véleményezést biztosítottak, amiket mi nem tudtunk volna összehozni, és ezek igazán hasznosak voltak.
Amikor eredetileg elkezdtünk valami nem Dark Soulshoz vagy valamelyik korábbi címünkhöz köthetőn dolgozni, azt gondoltuk, hogy igazán érdekes lenne egy japán témájú játékot csinálni, így elkezdtünk a shinobik és a ninják felé menni, és természetesen a Tenchu egy ilyen történetű IP volt. Az volt ennek a projektnek a kezdetleges ösztönzője, de ahogy elkezdtük fejleszteni és összeálltunk az Activisionnel, elkezdett saját maga, egy új dolog lenni, és a játék, amit csinálni szerettünk volna, nem volt már csak Tenchu, így továbbfejlődött valami egyedivé.”
Michelle Fonseca, az Activision marketinges rendezője pedig hozzátette, hogy a Sekiro: Shadows Die Twice remekül bővíti a kiadó portfólióját: „Tudjuk, hogy miként kell a nagy játékokat a piacra vinni. Tudjuk, hogyan kell publikálni és hirdetni őket, és ezekkel az erőforrásokkal segíteni, hogy a játék a lehető legtöbb kézbe kerüljön, és ezért vagyunk jelen, hogy segítsünk a FromSoftware-nek. A Sekiro: Shadows Die Twice egy új és érdekes módon bővíti a portfóliónkat, és szerintem tanulni fogunk belőle – majd meglátjuk.”
A játék úgy bukkant fel a PlayStation Store-on, hogy mikrotranzakciókkal rendelkezik. Ezzel kapcsolatban a COGConnectednek az Activisionhöz köthető Step 3 PR-os szóvivője, Wiebke Valentine elárulta, hogy nincsenek tervek a Sekiróban mikrotranzakciókra. Szóval DLC-k lehetnek (ezt megszokhattuk már a FromSoftware-től), és a Store-on is csak bakiztak…
A Sekiro: Shadows Die Twice március 22-én érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech, DualShockers