A korábban az Electronic Arts egyik főnökeként dolgozó John Riccitiello szerint a hardver még nem elég erős, és ez csak egy kisebb része a problémának.
Riccitiello most a Unity Technologies vezérigazgatója, és az Upload VR szerint a Techcrunch Disrupton azt mondta, hogy még messze vagyunk attól, hogy egy fogyasztói piac létesüljön a virtuális valóság technológiájának.
„Nem elég olcsóak [a VR headsetek], nem működnek elég jól, nem rendelkezel jó kezelési rendszerekkel, a legtöbb esetében nem tudod a két karodat és a lábaidat interaktív módon használni, és nincs elég tartalom sem. Az augmentált és a virtuális valóság a mai napig főleg a fejlesztőknek jelent meg. Nevezd meg a tartalmat. Még nincs meg a minőség.” Úgyhogy Riccitiello szerint még bőven van hová fejlődni az Oculus Rift, a HTC Vive és a PlayStation VR által vezényelt headseteknek…
Amúgy a Unity mással is próbálkozik – a Google Clouddal közösen ugyanis bemutatták az Open Matchet, ami egy nyílt forráskódú, játékengine-től független matchmaking technológia, amivel a fejlesztők inkább koncentrálhatnak a matchmaking logikájára ahelyett, hogy a technológiáját kellene nulláról létrehozniuk.
Forrás: GamesIndustry, GamesIndustry